שניצל מושלם במרינדה

שניצל מושלם בעיניה של רבקה פדלון חייב להכיל שלושה מרכיבים: חזה עוף איכותי וטרי, ציפוי פריך ומרינדה. מתכון לשניצל מושלם במרינדה.

3
4883
שניצל מושלם במרינדה מתכון לשניצל

על שלושה דברים שניצל מושלם במרינדה עומד: על בחירת חזה עוף טרי, על בחירת משרה (מרינדה) וכמובן על הציפוי הפריך. אפשר לדבר על שניצל רבות, לשחק בסוגי הבשר בו (לא חייבים רק חזה עוף, גם בקר או הודו כמובן שהולכים נהדר), להתווכח על העובי המומלץ (החל מהווינאי השטוח ועד שניצל עבה ועסיסי שמוכרים במסעדות פועלים), וכמובן לדון על פירורי הלחם הכי מתאימים ומתובלנים. טיפים להכנת שניצל לא חסר… אז שימו סינר ובואו נתחיל, כי נתניה מבשלת…

מתכון שניצל מושלם במרינדה

מצרכים:
לימון גדול סחוט
2 שיני שום קצוץ
3 עלי רוזמרין/ כפית חרדל
מלח ופלפל שחור לפי הטעם
רצועות חזה עוף שטוח
2 ביצים טרופות
כוס קמח
כוס פירורי לחם
שמן קנולה ומחבת חם לטיגון

אופן ההכנה:
משרים את חזה העוף (בין אם שיטחתם באמצעות פטיש ואת חזה העוף שהנחתם בין שתי שקיות ניילון עבות ובין אם לא) לשלוש שעות לפחות במרינדה (משרה) המורכבת ממיץ לימון, שיני שום, עלי רוזמרין או חרדל. מוציאים את המשרה מהמקרר חצי שעה לפני תחילת העבודה ומאפשרים לחזה העוף להגיע לטמפרטורת החדר.

הטיפ החשוב ביותר הוא בדרך ציפוי חזה העוף. מכינים שלוש צלחות: ביצים טרופות (אפשר גם לתבלן), קמח ופירורי לחם. מחממים במחבת שמן. טובלים את חזה העוף בקמח, לאחר מכן בביצה ובסוף בפירורי לחם ומטגנים עד לקבלת גוון זהוב. מניחים את השניצלים על נייר סופג ומגישים חם.

מתכונים נוספים העשויים לעניין אתכם: 

מתכון חזה עוף ברוטב טריאקי ביתי

מתכון רצועות חזה עוף בפטריות

מתכון קציצות מפרום – המטבח הלובי במיטבו

קציצות בשר טחון שילדים אוהבים

אהבתם? מוזמנים לשתף…

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן