שני מורים הותקפו על ידי תלמידים

1
300
אמבולנס, נתניה, עוזיאל
צילום דוברות מד"א

ארגון המורים העל-יסודי הודיע בצהרי יום שני, שיות ספורות לאחר שעיתון נתניה און ליין חשף כי באחד מבתי הספר בעיר אירעו שני מקרי אלימות בהם נפגעו שני מורים, כי ביום שלישי יושבתו הלימודים בכל בתי הספר התיכוניים בעיר לשעה אחת – כאקט מחאה.

בשבוע שעבר אירע מקרה אלימות לכאורה כלפי מורה, על ידי תלמיד. עדי ראיה סיפרו, כי במהלך הפסקה זרק תלמיד בקבוק במסדרון בית הספר, שם שהו באותה עת שתי מורות. הבקבוק, העשוי מפלסטיק קשיח, פגע בראשה של אחת המורות. המורה נפלה ארצה מעוצמת המכה, נחבלה בראשה ונזקקה לטיפול רפואי.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי המורה נבדקה בבית חולים על ידי נוירולוג וכירורג, אשר אבחנו שהיא סובלת מזעזוע מוח קל. המורה נשלחה למנוחה בביתה ולהמשך בדיקות. עוד נודע, כי למרות ניסיונות השכנוע והתמיכה של גורמים במינהל החינוך, החליטה המורה לא להגיש תלונה במשטרה, שכן לא ברור אם הבקבוק נזרק בכוונה או שלא. התלמיד הושעה מבית הספר.

ימים ספורים לאחר מכן, ביום ראשון השבוע, אירע באותו בית ספר מקרה אלימות נוסף כלפי מורה. לטענת גורמים שונים תלמיד פגע לכאורה במורה בפניו. המורה נחבל באפו ופונה לבדיקה רפואית. למערכת נתניה און ליין נמסר, כי במקרה זה הוגשה תלונה במשטרה.

יו"ר ועד ההורים המרכזי ברשות המדוברת מסרה בתגובה למקרי האלימות, כי "תלמיד שמתנהג באלימות כלפי מורה לא שונה מתלמיד שמתנהג באלימות לחבר שלו לספסל הלימודים. אני רואה בחומרה רבה כל התנהגות אלימה ומוקיעה התנהגות מסוג זה, ויחד עם זאת רואה חובה לטפל בילד האלים – לא רק בענישה, ילד כזה צריך עזרה. ילד אלים צריך טיפול.  צריך להבין מדוע הוא בוחר בדרך הזאת.זה ילד שצועק מצוקה. חובה על הצוות החינוכי בשיתוף עם ההורים להציל ילד כזה ולעזור לו לעלות על המסלול הנכון של החיים".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן