תביעה: דרש מאשתו מין בשלישיה

0
481
עו
מייצגת עו"ד עינבר לב. צילום יח"צ

לבית הדין הרבני באזור הוגשה לאחרונה תביעה של אישה לקבלת גט בטענה, כי בעלה סירב לשכב איתה, אלא אם תצטרף אליהם אישה נוספת.

פרקליטתה של האישה, עו"ד ענבר לב, סיפרה, כי האהבה בין בני הזוג, בשנות הארבעים לחייהם, דעכה עם השנים. בשלב מסוים הודיע הבעל לאישה שהוא לא מעוניין לבגוד בה, אך דרש שתצטרף אליהם צלע שלישית נשית – וכך ירעננו את יחסיהם וישמרו על הזוגיות והתא המשפחתי.

האישה טענה, כי היא נרתעה מהצעה, אך בשלב מסוים, הסכימה, כיוון שחששה לאבד את בעלה. עוד לדבריה, הבעל הביא בשתי פעמים שונות, שתי נשים צעירות ונאות, שהצטרפו למיטתם. הוא סירב לומר לאישה היכן פגש בהן וכיצד שכנע אותן להצטרף למיטת בני הזוג.

מהתביעה עולה, כי האישה הופתעה מאד לגלות, לאחר שחיטטה ברישום השיחות היוצאות במכשיר הנייד של הגבר, כי הוא הזמין את הבחורה שהתארחה במיטתם ממשרד לנערות ליווי, וכי למעשה, האישה אירחה בביתה ובמיטתה זונה – בכך נחשפה, לדבריה, לסכנת הידבקות במחלות מין.

עו"ד לב הוסיפה, כי האישה התעמתה עם בעלה, אך הבעל הגיב באדישות, ואמר לה, שנערות הליווי הרבה פחות מסוכנות מנשים תל אביביות ממוצעות, "בגלל שהן שומרות על עצמן כל הזמן".

לטענת האישה, לאחר שסודו של הבעל התגלה, סירב לקיים עמה יחסי מין עם והתנה את הדבר בכך שיצרפו שוב נערת ליווי, דרישה, שלדברי האישה, פגעה בה קשות.

בתביעה דורשת האישה מבית הדין הרבני שיכפה גט על הבעל ויחייב אותו בתשלום הכתובה, על סך למעלה מחצי מיליון שקלים. הבעל מצידו עתר לשלום בית.

בימים אלה אמור בית הדין הרבני להכריע האם מעשיו ודרישותיו של הגבר מצדיקות החלטה של חיוב בגט, או האם להיעתר לבקשתו לשלום בית עם אשתו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן