תוכנית לימוד מצטיינת בש"י עגנון

0
323
מנכ"ל בית ספר ש"י עגנון, מנחם פנטלקה בביקורו של חה"כ יעקב פרי. צילום באדיבות עיריית נתניה

תעודת הערכה הוענקה לבית-ספר עגנון על כתיבה ואישורה של תוכנית לימודים בית ספרית יחודית במגמת מנהל עסקים. התוכנית שנבנתה ומופעלת בבית- הספר, עוסקת ביזמות וחשיבה תעשייתית.

נמסר, כי התוכנית בית-ספרית הנלמדת רק בבית ספר עגנון, נבנתה ע"י מוריה ומוכרת לבגרות וציונה מופיע בתעודת הבגרות החיצונית ככל מקצוע רגיל כגון – פיזיקה, גיאוגרפיה ועוד. התוכנית נלמדת בכיתות יא' ו-יב' במסגרת לימודי הבחירה המוגברים, במגמה למינהל עסקים בעגנון, שגם היא מגמה ייחודית בארץ, כאשר מבחן הבגרות לשיעור מתקיים בכיתה יב', אחד משני מקצועות בחירה מוגברים בהיקף של 5 יחידות, בהם חייב כל תלמיד כתנאי לזכאות לבגרות.

מנחם פנטלקה, מנכ"ל בית הספר עגנון, מסר, כי בשל רמתה הגבוהה והייחודיות של התוכנית החליטו במשרד החינוך להעניק לה הכרה שמשמעותה תו תקן איכותי ואישור ללמדה בבית הספר ולהכיר בציון שלה כציון חיצוני רגיל: "לא בכל יום זוכה בית ספר בארץ בהכרה כזאת. זה קורה במקרים בודדים ובית הספר המועמד צריך להוכיח רמה גבוהה מאוד של מוריו ותלמידיו. התוכנית כוללת גם בנייה והגשה של תוכנית עסקית או פיתוח מוצר ייחודי חדש ע"י התלמידים, בהיקף יחידת לימוד אחת" הדגיש.

את התוכנית מובילה בעגנון המורה, ימית אדרי, שאף הציגה אותה בכנס תוכניות לימוד ייחודיות שנערך השבוע על ידי משרד החינוך, כדוגמא לתכנים ייחודיים ולדרכי הוראה, למידה והערכה מגוונות.

גילת סיימון, מנהלת אגף על יסודיים בעיריית נתניה, בירכה את מנהל בית הספר על ההישג. כך גם המפקחת שכתבה לו: "כל הכבוד. אתה בהחלט יכול להתגאות ולשמוח… הרבה חשיבה, עבודה ללא לאות…יצירתיות…הגשמת חזון וחלום…"

סגנית ראש העירייה, הממונה על החינוך, ד"ר אביטל לאופר, הוסיפה, כי "מדובר בגאווה נתנייתית".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן