תלמידי טשרניחובסקי למען גיל הזהב

0
238
ותיקי העיר במפגש בית קפה בטשרניחובסקי. צילום באדיבות ההנהגה ההורית

לקראת יום המעשים הטובים, שיתקיים בעוד כשבועיים, הזמינו תלמידי בית ספר טשרניחובסקי, את ותיקי העיר, למפגש פסגה מיוחד בסגנון בית קפה, זאת במסגרת פעילותם להידוק הקשר עם קהילת הזהב בנתניה – פעילות שמתקיימת פעמיים בשבוע ובמסגרתה מעשירים הוותיקים את הצעירים ולהיפך.

פעמיים בשבוע מגיעים תושבי העיר הוותיקים לפעילויות העשרה ולמפגשי חברה, המאורגנים על ידי בית הספר. לקראת יום המעשים הטובים יזמה מועצת התלמידים של בית הספר, יחד עם המנחה, ויוי סופר, בית קפה זהב – בו התקיים מפגש פסגה של תלמידי בית הספר עם התושבים הוותיקים.

צוות אירועי התרבות של ההנהגה ההורית בראשות אושרית רובין קזנטיני נערך עם עוגות שתיה חמה וקרה. התלמידים ארגנו מתחם שנראה כמו בית קפה, בו הוצבו שולחות, מפות, מערכות הגברה, מסכי תצוגה ומוסיקה.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי תושבי העיר הוותיקים שהגיעו ליום שיגרתי של העשרה כללית ומפגש חברתי הופתעו מקבלת הפנים שנערכה להם. בהמשך התקיימו הפעלות במקום על כוס קפה ולוו במוסיקה. במסגרת המפגש שיתפו תושבי נתניה הוותיקים את התלמידים בסיפורים אישיים ומגוונים וכן בתובנות לחיים.

חבר ההנהגה ההורית, אורי ברדה מסר, כי "החיבור בין הוותיקים לנוער היה מיידי ואף עלה מעל למצופה. לא מובן מאליו הרצון והאנרגיות החיוביות שהורגשו משני הכיוונים. בהחלט נותן תחושת סיפוק ורצון להמשיך בעשייה"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן