תקף את בת זוגתו ונדון למאסר על תנאי

0
138
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

לפני כשנה בשעת לילה מאוחרת תקף הצעיר (30) את חברתו ברחוב ביאליק בנתניה, בעת שהיה בגילופין. מכתב האישום שהוגש נגדו עולה, כי הנאשם משך בידה של חברתו והפיל אותה לרצפה. עובר אורח שהבחין בנעשה פנה לנאשם ושאל אותו מדוע הוא מכה את חברתו. בתגובה איים הנאשם לפגוע בו והוציא חפץ חד. בהמשך תקף הנאשם פעם נוספת את חברתו ומשך בשערותיה.

מתסקיר שרות מבחן שנעשה לנאשם עולה, כי הנאשם נטל אחריות על מעשיו ושרות המבחן התרשם, כי הוא ער לכך שהתנהגותו היתה בעייתית ואלימה, ושהעובדה שהיה בגילופין השפיעה על התנהלותו. עוד עולה מהתסקיר, כי הנאשם ובת זוגו מנהלים אורח חיים תקין מזה שנים וכי מדובר בהתנהגות חריגה.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד גל שרטוב, עטר לביטול ההרשעה וביקש מבית המשפט להסתפק בענישה המוצעת בתסקיר שרות המבחן. עו"ד שרטוב טען, כי מדובר בנאשם צעיר יחסית, ללא עבר פלילי, אשר עלה לארץ בגפו, התגייס לקרבי, השלים שירות ואף שירות מילואים. מאז עליית אמו לארץ תומך בה הנאשם ומסייע לה.

הנאשם עצמו הביע צער וחרטה על המעשים המיוחסים לו וטען, כי העבירות בהן הורשע אינן מאפיינות אותו וכי הוא אינו אדם אלים. הוא אך התנצל בפני בת זוגתו.

בית המשפט קבע בהחלטתו, כי העתירה לביטול הרשעת הנאשם גבולית וכי העובדה שהנאשם השתמש בחפץ חד על מנת לאיים על עובר האורח מעמידה בספק את היכולת להימנע במקרה זה מהרשעה.

השופטת הדס רוזנברג שיינרט, התחשבה בהמלצת שרות מבחן ונסיבותיו האישיות של הנאשם, וגזרה עליו חמישה חודשי מאסר על תנאי ו-200 שעות לציבור.

עו"ד שרטוב מסר למערכת נתניה און ליין-נתניה און ליין, כי "המדובר בצעיר, שבעקבות האירוע, תעסוקתו ועתידו הכלכלי נפגע קשות, רישיון הנשק שלו בוטל והוא יאלץ לעסוק בעבודות שאינן דורשות תעודת יושר לאור הרשעתו בדין המהווה ענישה משמעותית מאד עבורו. בני הזוג מעולם לא נפרדו לאחר האירוע, הם מתעתדים להינשא בקרוב ולהקים משפחה ואני שמח שבית המשפט קיבל את טיעוניי וסיים את התיק בענישה צופה פני עתיד ללא מאסר בפועל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן