אבי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות ברצח שי שירזי

0
456
שי שירזי. מתוך האינסטגרם

אבי (אבוטבול) שחר, תושב נתניה בן 32, הוא העצור השני בפרשת הרצחו של שי שירזי. כזכור לפני מספר ימים נעצר מיכאל לוי, אף הוא מנתניה, בחשד למעורבות ברצח.

אבוטבול נעצר ביום שלישי השבוע על ידי חוקרי היחב"ל, אשר מייחסים לו עבירה של גרימת מוות בכוונה תחילה וקשירת קשר לעשות פשע.

בדיו על הארכת מעצרו טען אבוטבול, כי החוקר שחקר אותו סילף את דבריו. לדבריו הוא אף ביקש את התערבותו של ראש צוות החקירה: "מאותו רגע שנוכחתי לראות שדבריי מסולפים ולא נמסרים כמו שאני מוסר אותם, החלטתי לשמור על זכות השתיקה" הדגיש אבוטבול.

פרקליטיו של החשוד, עורכי הדין ארז אבוהב, איתי רוזין ושלווה פטשניק,  טענו, כי "מדובר פה במעצר שווא, בשימוש לא לגיטימי של המשטרה בהליך מעצר. עד כה גם בפני בית המשפט וגם בפני החשוד לא הוצג בפניו ואין כל חשד סביר שקושר אותו בכל עבירה של סוג שהוא. בטח שלא עבירה שקשורה לנושא שאנו נמצאים היום. על פי ניסיוני ודעתי, כל מה שהמשטרה מנסה לבסס פה זה איזה חשד סביר קלוש, שקשור במידעים או שמועות או רכילויות שאנחנו לא יודעים את התאריכים שלהם, אם מבוססים או לא, זה לייצר גל שמועות על מנת שיהיו עוד שמועות. הכל פה רכילות, אין פה שום חשד סביר לביצוע כל עבירה". בנוסף הוסיפו, כי מנסים לייחס לחשוד מוניטין שהוא לא קשור אליו.

בעקבות טענותיו של אבוטבול אודות חקירתו, הורה שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אביב שרון, למשטרה לתמלל את חקירתו של החשוד ולהגישו לבית המשפט במידה ותוגש בקשה להארכת מעצר נוספת.

השופט שרון קבעה, כי "במהלך הדיון העלה ב"כ החשוד טענה לגבי אופן חקירתו של החשוד. גם החשוד עצמו העלה טענות באשר לתיעוד מדויק של דברים שמסר בחקירתו ומעיון בהודעת החשוד, אכן עולה אינדיקציה מסויימת לדברים שמסר.

השופט שרון נענה חלקית לבקשת המשטרה, אשר ביקשו להאריך את מעצרו ל-15 ימים והאריך את מעצרו של החשוד עד ליום שני הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן