איגוד ערים לתברואה יטפל ביתושים בנתניה

0
115

מ"מ ראש עיריית נתניה, אינג' אלי דלל, המשמש כנציג העירייה במועצת איגוד ערים שרון צפוני לתברואה, פנה ליו"ר האיגוד, רפי קדוש, בבקשה, כי האיגוד ימשיך לטפל במוקדי דגירה קשים של יתושים ברחבי העיר באופן קבוע, כפי שנעשה מעת לעת, זאת כדי להקל על סבלם של התושבים.

דלל ביקש מהאיגוד לטפל בנושא במהלך ישיבת מועצת האיגוד, זאת מכיוון שמדובר במוקדי דגירה קשים להם נדרשת מומחיותם המיוחדת של פקחי האיגוד.

מאיגוד ערים לתברואה נמסר, כי מדובר במפגעים בתחום שיפוט עיריית נתניה בתוכם כ – 50 דונם של שלולית חורף ליד שכונת האירוסים, כ – 40 דונם בשלולית חורשת הסרג'נטים בקרית השרון, נקזים בחופי הרחצה סירונית, ארגמן, ארבע עונות, נקזים ברמת פולג, קניון הדרים, תעלות לצדי כביש מס' 2 כתוצאה מהזרמות ממערכת ניקוז של עיריית נתניה, תעלה ליד בית אריזה צמוד לתחנת הרכבת ועוד.

יו"ר האיגוד, רפי קדוש הנחה את אנשי האיגוד להיענות לבקשת מ"מ ראש העיר, אלי דלל. לדבריו לפעולות ניטור והדברה אלו השפעה חיובית רבה על הרשויות הסובבות את העיר נתניה.

דלל מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "תושבי נתניה סובלים בשנים האחרונות במספר מוקדים שיודעים עליהם. אני חושב שצריך לעשות פה טיפול יסודי ושיתוף הפעולה מאד מאד חשוב. ישנם מספר מוקדים, כמו לדוגמא – רמת פולג, אודים, נחל פולג ויש שם מקומות שמועדים לפורענות, אותו דבר באזור מזרח נתניה ונווה איתמר, שלא הגיוני מה שקורה שם. בלתי אפשרי. דיברתי גם עם ראש מועצת עמק חפר, רני אידן, לבצע סיור במקומות נוספים כמו נחל אביחיל. נגע היתושים זה סבל נוראי, בלתי אפשרי וצריך לטפל בצורה יסודיות. זה דבר מינימלי שאנחנו צריכים לתת תושבים שלנו. אני שמח שנעתרו לבקשתי לפעול ביחד גם בתוך העיר נתניה, כי עד היום זה היה לכאורה מחוץ לתחום של האיגוד, אמרו שיש בעיריית נתניה אחראים, השינוי הוא שפה יש עבודה משותפת גם של האיגוד וגם של העירייה".

עוד נמסר מאיגוד ערים לתברואה, כי איגוד ערים שרון צפוני הוקם במטרה לשמור על רמה ניאותה של איכות הסביבה ואיכות החיים באזורי הנחלים ומאגרי המים הקיימים בתחום האיגוד. מדובר בהתארגנות אזורית של הרשויות הנמצאות בחלק הצפוני של אזור השרון והוא כולל כחצי מיליון נפש הנפרשים על שטח של כ – 400,000 דונם. הרשויות החברות באיגוד הן: נתניה, רעננה, עמק חפר, לב השרון, חוף השרון, קדימה-צורן, תל מונד, פרדסיה, כפר יונה, אבן יהודה וזמר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן