אירועים בנתניה – כל מה שצריך לדעת

0
72

אירועי תרבות ומוזיקה בנתניה

זו השנה הרביעית שבה פועלת התזמורת הקאמרית הקיבוצית של נתניה בחסות העיר. התזמורת נחשבת כיום לאחת מבין הטובות ביותר בארץ. מלבד הרפרטואר העשיר והשוטף של התזמורת, היא פועלת בנוסף בתחום החינוך לילדים ומציגה בימים אלו ממש את הפרויקט "חוויה בצלילים" זאת על מנת להפגיש את ציבור האוכלוסייה הצעיר עם מוזיקה קונצרטית חיה. כמו כן בשבועות האחרונים היכל התרבות נתניה יצא יחד עם עיריית העיר ומנהלת מרכז העיר בקול קורא לאומני רחוב למען הצעת מועמדותם למופעי רחוב.

הרחבת הפעילות התרבותית והקולינארית בעיר

המטרה באירועים בנתניה היא כמובן להרחיב בצורה ניכרת את תחום הפעילות של האומנים המקומיים והפעלתם. בחודשי הקיץ והאביבי יתמלאו רחובות העיר נתניה לא רק בתושביה המקומיים אלא גם במבקרים מחוצה לעיר תודות לשלל מופעי רחוב אטרקטיביים שעתידים להתקיים בה תודות ליוזמה הנ"ל. מלבד אירועי תרבות ומוזיקה העיר נתניה מציעה שפע של מסעדות איכותיות במגוון ריחות טעמים וצבעים. כאן ראוי להזכיר את המסעדות המוצלחות שמאכלסות את השוק המקומי בנתניה בעל האווירה הייחודית וקריאות הירקנים והקצבים המוכרות לכול.

מסעדות בשוק במרכז העיר

השוק המרכזי בנתניה מציע מגוון מסעדות אוכל ביתיות לצד שלל דוכנים. למרות שסגנון הבישול הטריפוליטאי שולט בשוק, בכל זאת ניתן למצוא בו גם לא מעט סגנונות בישול נוספים. אחת המסעדות הנחשבות בעיר נתניה היא מסעדת צ'צו הטריפוליטאית שידועה היטב לא רק לתושבי העיר אלא גם לכלל תושבי הארץ. בסמטאות השוק מומלץ גם לבקר בפינוקי האוכל של כרמל, מסעדה בעלת וותק של שלושים שנה ומצטיינת גם היא בסגנון הבישול הטריפוליטאי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן