אישום: התחזה לצלם דוגמנות וניצל מינית קטינה

0
250
עמוד הפייסבוק אשר שימש כיסוי והתחזות לסוכנת דוגמניות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה, ביום חמישי השבוע, לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שי ריטברג, בן 37 מנתניה, בגין ריבוי עבירות אינוס במרמה ומעשה מגונה במרמה.

מכתב האישום, שהוגש בידי עו"ד אופיר פחימה, עולה, כי ריטברג יצר קשר באמצעות הפייסבוק עם קטינה בת 17 והציג עצמו במרמה כסוכנת דוגמניות בינ"ל אשר עובדת עם סוכנות פרסום ומפיקים בארץ ובחו"ל. ריטברג כתב לקטינה, כי צלם מטעם הסוכנת יצור עימה קשר לצורך צילום תמונות, ובהמשך יצר עימה קשר כשהוא מתחזה לצלם לצורך תיאום פגישת צילומים.

ריטברג נפגש עם הקטינה והסיע אותה לביתו, שם הסביר לה כי ה"שיטה" אשר עשויה להוביל לכך שהתמונות תצאנה מוצלחות ומלאות ברגש הינה קיום יחסי מין. הקטינה, שהאמינה למצג השווא וראתה בריטברג צלם מקצועי, פעלה אחר הנחיותיו על מנת לקבל תמונות טובות יותר, שכן רצתה להצליח ולהיות דוגמנית. לאחר מכן, לקח ריטברג את הקטינה ל"סט" תמונות נוסף וביצע בה עבירות מין נוספות, בניגוד להסכמתה.

לפי אישום אחר, ריטברג יצר קשר באמצעות הפייסבוק עם צעירה נוספת, תחילה הציג את עצמו במרמה כסוכנת דוגמניות בינ"ל ובהמשך הציג בפניה מצג שווא, לפיו הוא צלם מטעם אתה סוכנת, והשניים קבעו פגישה לצילומים.  הצעירה הגיעה לפגישה ברכבה, יחד עם חבריה. ריטברג הורה לחבריה להתרחק מהמקום בכדי שלא יפריעו ועלה איתה על גבעה סמוכה, שם הסביר לה אודות המגע הנדרש לצורכי העבודה והצלחת הצילומים. בהתאם להנחיותיו עצמה המתלוננת את עיניה, ואז נגע ריטברג בחלקי גופה וביצע בה מעשה מגונה. בתגובה פקחה המתלוננת את עיניה, הדפה אותו, התלבשה ועזבה המקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציין התובע, עו"ד אופיר פחימה, סגן בכיר לפרקליטת מחוז מרכז, כי "אופי המעשים המיוחסים למשיב, התעוזה הרבה של ביצועם, התחכום והתכנון ביצירת המצג המרמה. מלמד שמדובר באדם אשר מסכן את ביטחונן של נשים בכלל. בנוסף, אופי מעשיו של המשיב, כגון: התעוזה להביא את הקטינה אליו הביתה; ולקיים איתה יחסי מין בתוך ביתו שלו; תוך לקיחת סיכון של הגעת אחד מבני משפחתו; התעוזה להמשיך במעשיו בתוך היער, תוך כדי ניצול תמימותה של הקטינה. כמו כן, התעוזה והסכנה שהמשיב לקח על עצמו בכך שחבריה של המתלוננת נמצאים בסמוך בשעה שהוא מבצע בה מעשים מגונים, מעידים גם הם על מסוכנותו הגבוהה והסיכון שהוא מוכן לקחת על מנת לבצע את זממו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן