אישום: זרק אבנים ובקבוק תבערה לעבר פאב בנתניה

0
156
תמונת אילוסטרציה של גבר עם אזיקים על ידיו - מאחורי גבו
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה, ביום ראשון השבוע, לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד שי אליו, בן 24 מנתניה, בגין ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שמעון לוי, עולה, כי  פאב "הסדנא" ופאב ה- "דרינק פוינט" הינם פאבים הסמוכים זה לזה בעיר נתניה. בשניהם מוצבים מאבטחים מטעם אותה חברת אבטחה. בתחילת חודש ינואר 2016, בילה אליו בפאב "הסדנא", ובשל התנהגותו האלימה הוצא מהמקום על ידי מאבטחי הפאב.

בתאריך 17.1.16, בסמוך לשעה 01:00 לפנות בוקר, הגיע הנאשם לפאב "הסדנא" וביקש להיכנס, אולם המאבטחים סירבו להכניסו לפאב, חרף בקשותיו, והסבירו לו, כי הסיבה לכך היא התנהגותו האלימה בעבר במקום.

בסמוך לשעה 01:30, הלך אליו לפאב ה"דרינק פוינט", אך גם שם סירבו המאבטחים להכניסו לאור התנהגותו האלימה בעבר בפאב "הסדנא" הסמוך. בתגובה לכך, קילל הנאשם את המאבטחים והתרחק מהמקום.

מספר דקות לאחר מכן, חזר אליו בריצה לפאב ה"דרינק פוינט" עם אבנים בידו, יידה אבן אשר פגעה ברכב שהיה בסמוך לפאב ואבן נוספת לעבר מאבטח שעמד בכניסה לפאב, ומיד לאחר מכן נמלט בריצה מהמקום.

מספר מאבטחים ניסו לעצור את אליו ורדפו אחריו, אך הוא הצליח להימלט. במהלך ניסיון מעצרו נפל אחד מהמאבטחים על המדרכה. בהמשך אותו הלילה, בסמוך לשעה 03:20, הגיע אליו למדרכה שממול לפאב "הסדנא" כשבידו בקבוק תבערה בוער ויידה את הבקבוק לכיוון הכניסה לפאב, שם עמדו באותה העת מאבטחים ומספר מבלים. בקבוק התבערה נפל והתנפץ על הכביש בסמוך לכניסה לפאב והמשיך לבעור במשך כדקה. מיד לאחר שיידה את בקבוק התבערה נמלט אליו בריצה מהמקום.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה התביעה, כי "סרטוני מצלמות אבטחה בהם נראים המבלים במקום, נראה המשיב במשך זמן רב עומד ליד המאבטחים, נראה המרדף אחר המשיב לאחר יידוי האבנים, וכן נראה המשיב משליך את בקבוק התבערה הבוער והמתנפץ בסמוך לכניסה לפאב".

לחובתו של הנאשם שתי הרשעות בגין עבירות איומים והכשלת מעצר חוקיר, במסגרתן הוטלו עליו שני מאסרים על תנאי.

התביעה עמדה על מסוכנותו של הנאשם וטענה בבקשה למעצר עד תום ההליכים, כי "המשיב סיכן במעשיו את חייהם של מבלים רבים ושל המאבטחים שעמדו בכניסה למען שמירה על בטחון ציבור המבלים. לאחר שסיכן חיי אדם ביידוי אבנים ונמלט מהמקום, בחר המשיב לחזור שוב, הכין בקבוק תבערה והשליך אותו לעבר הכניסה לפאב, למרות שעמדו שם באותה העת, מלבד המאבטחים, מספר מבלים שיכלו להיפגע חמורות. וכל זאת בשל העובדה שלא התאפשרה למשיב הכניסה למקום, לאור התנהגותו האלימה בעבר".

מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן