אישום: ירה בחבר של האקסית ודקר אותו

0
138
בתמונה: גבר שעל ידיו אזיקים
צילום fotolia

הנאשם, תושב נתניה בן 38, לא אהב שלאקסית שלו יש חבר. לאחר שאיים עליו ירה פעמים רבות באקדח אוויר לכיוון החבר, חלקם אף פגעו בו ודקר אותו מספר פעמים. המקרה אירע לפני כשנה. מכתב האישום עולה, כי הנאשם איים על האקסית שלו ואמר לה: "מחר את תהיי לבד". כשביקשה ממנו הסבר אמר לה: "לא יהיו לך הורים ולא יהיה לך את בן הזוג הנוכחי".

הנאשם פגש בחבר של האקסית שלו ואיים עליו כי יהרוג אותו, זאת בעת שהחזיק ביד אחת סכין עם להב באורך 10 ס"מ וביד שניה אקדח אוויר, קליבר 4.5 מ"מ המונע במיכל גז CO2 ובו מחסנית תואמת טעונה בכדוריות בקליבר 4.5 מ"מ. החבר ניסה להימלט, אולם הנאשם דלק אחריו, דקר אותו באמצעות הסכין בצווארו והכה בו מספר פעמים. החבר המותקף המשיך לנסות לחמוק מהנאשם ולמנוע ממנו להיכנס לדירה שלו, אולם הנאשם דחף בחוזקה את דלת הכניסה, נכנס בכוח לדירה וירה פעמיים בראשו. הנאשם לא הפסיק, דקר אותו באמצעות הסכין בראשו וירה כ-13 פעמים נוספות באמצעות האקדח לפלג גופו העליון. החבר ניסה לחמוק מהירי, אך הנאשם הצליח לירות בו פעמיים נוספות.

קרוב משפחה שנזעק לעזרת החבר הצליח לקחת מידיו של הנאשם את האקדח, אולם הנאשם המשיך וחנק את החבר, כשהסכין בידו והכה באמצעות הכת של הסכין בראשו, עד שקרוב המשפחה הצליח להפריד את הנאשם מבן הזוג. בשלב זה הצליח החבר להימלט לעבר המקלחת כשדם זב מראשו, צווארו וחזהו.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם שלח הודעת טקסט לאקסית שלו וכתב: "את תצטרכי לנקות" להודעה צירף תיעוד של הכניסה לדירה וריצפה מלאה בדמו של בן זוגה. כשלא ענתה להודעה, התקשר ואמר לה: "הניקיון עלייך". האקסית ניתקה את השיחה. בהמשך שלח לה הנאשם עוד הודעה בה כתב: "הניקיון עלי". מספר דקות לאחר מכן התקשר אליה שוב ואמר לה להזמין אמבולנס. החבר פונה באמצעות מד"א לבית חולים לניאדו בנתניה, שם נמצא כי נפגע בראשו ובצווארו מפצעי ירי ודקירות.

עוד עולה מכתב האישום, כי במספר מקרים נוספים, שאירעו אחרי הירי, איים הנאשם על האקסית שלו, תקף פעם נוספת את החבר שלה ואמר לה שהוא יגרום לחבר שלה להיכנס לכלא, יביא אנשים להכות אותו ואיים שיטמין חומר נפץ ברכב שלה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טענה התביעה, כי "חומרת מעשיו של המשיב מתבטאת בעצם השימוש בסכין ובאקדח בתום תקופה ארוכה של מעשי אלימות פיזית ומילולית כלפי המתלונן ובת זוגו. המדובר באירוע חמור בעוצמתו ובעצימותו שאך בדרך נס לא הביא לכדי קיפוח חיי אדם".

בנוסף טענה התביעה: "התנהגותו והתנהלותו של המשיב עובר לאירוע ולאחריו הן המלמדות על קור רוחו, גמירת דעתו לסיים את חייב של המתלונן ורצונו להעצים את החבלות בו באופן שיזכה בליבה של בת זוגו שוב. מעשיו אלו בפתח ביתו מבצרו של המתלונן ובאמצע היום, באין מפריע, ללמד על מסוכנותו הגלומה לא רק למתלונן ולבת זוגו, אלא גם לציבור בכללותו".

מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן