אישום: ניסו לרצוח את ברוך בוקל

2
371
צילום fotolia

מכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד מורן טרבלסי, עולה, כי הרקע לאירוע הינו פעילות של כנופיות יריבות. במסגרת מאבקי הכוח בין הכנופיות אירעו אירועים פליליים רבים, לרבות רצח אחיו של אחד הנאשמים.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשמים מאור מלול (31) מכפר יונה ורון שבח (27) מנתניה, החליטו להמית את ברוך בוקל ולשם כך הצטיידו באקדח, בתחמושת, במסכת צמר בה חורים לעיניים ולפה וברכב גנוב.

בסמוך לאירוע הגיע אחד הנאשמים, או מי מטעמם, לבית בו שהה בוקל וצילם את הבית באמצעות טלפון נייד.

ביום 30.8.15 או בסמוך לכך, נהג בוקל בקטנוע, לכיוון ביתו. במהלך הנסיעה, ארבו לו הנאשמים בעודם נוסעים בסמיכות לקטנוע. בשלב מסוים, האיצו המשיבים את מהירות נסיעתם במתכוון, התנגשו עם חזית מכוניתם במהירות ובעוצמה בחלקו האחורי של הקטנוע, במטרה להפיל את בוקל מהאופנוע ולגרום למותו. בשל עוצמת הפגיעה, הושלך בוקל מהאופנוע ארצה. מיד לאחר התאונה, בלם מלול את הרכב, ושבח יצא מן הרכב כשבידו אקדח טעון ועל פניו הוא חובש את המסיכה על מנת למנוע אפשרות זיהויו.

באותה העת, נסע מלול לאחור וניסה לדרוס את בוקל כאשר הוא מוטל ארצה. בשלב זה קם בוקל על רגליו והחל להכות את שבח, ובין השניים התפתח מאבק פיזי שמטרתו שליטה באקדח. שבח ירה באמצעות האקדח בבוקל ופצע אותו. בוקל המשיך להיאבק עד אשר השיג שליטה באקדח, אחז בו והסיר את המסיכה מפניו של שבח. בשלב זה, יצא מלול מהרכב כשבידו נשק מסוג שאינו ידוע, ואבטח את שבח שנכנס לרכב. הנאשמים נמלטו ממקום האירוע, ובוקל נפצע קשה ונזקק לטיפול רפואי בעקבות פצעי ירי.

על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר האירוע הציתו הנאשמים או מי מטעמם את הרכב בו נסעו, על מנת להסוות זהותם.

לאחר ימים ספורים, רכשו כרטיס טיסה לרומניה. בתאריך ה- 3.9.15 הגיעו השניים לטיסה בנמל התעופה בן גוריון, שם נעצרו על ידי משטרת ישראל טרם עזיבתם את הארץ.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים כתבה התובעת, עו"ד מורן טרבלסי, כי "המקרה האמור מצוי ברף הגבוה ביותר של אלימות. המדובר בניסיון חיסול מתוכנן מראש בין עבריינים, על רקע אירועים פליליים חמורים וקשים, שאירעו לאחרונה בעיר נתניה".

2 תגובות

  1. ברוך בוקל לא עבריין
    אלא שוטר במדים !!!! תמיד ידענו אבל לליאור המקרה היום אנחנו בטוחים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן