אישום: קטינים תקפו בני מיעוטים ממניע גזעני

0
160
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז לנוער כנגד ארבעה קטינים, כולם בני כ-17 מנתניה, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ממניע גזעני.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סוזאן דסוקי, בתאריך 17/2/16 בילו שני בני מיעוטים בחוף הים "סירונית" בנתניה. באותו הזמן ישבו הנאשמים, ביחד עם אחרים, בחוף ושתו אלכוהול. בשלב מסוים הלכו המתלוננים לכיוון המעלית שבחוף.

עוד עולה מכתב האישום, כי ללא כל התגרות מצד בני המיעוטים ואך בשל מוצאם הערבי, נטפל אליהם אחד הנאשמים ואמר: "נכון שמוחמד בן זונה?", בהמשך זרק לעברם אבן גדולה והחל לרוץ אחריהם.

שאר הנאשמים והאחרים קיללו את המותקפים, רצו אחריהם והשליכו לעברם אבנים ובקבוקי זכוכית ריקים.

הצעירים שהותקפו רצו לכיוון המעלית ומשהגיעו אליה נכנסו לתוכה על מנת להימלט מפני הרודפים, אולם הנאשמים הצליחו להיכנס לתוך המעלית, שם המשיכו להשליך עליהם אבנים, וכן היכו את אחד מהם באגרופים ובאמצעות בקבוק בירה.

לאחר מאבק הצליחו הנאשמים למשוך מתוך המעלית את אחד המותקפים, וגררו אותו החוצה. הנאשמים צעקו "מחבל" והכו אותו בכל חלקי גופו, בעטו בראשו, דרכו עליו וחנקו אותו וכן קראו ועודדו את יתר האנשים שנכחו במקום להכות אותו.

לאחר מכן הותירו את הצעיר פצוע, חבול ומוטל על הקרקע ונמלטו מהמקום. הפצוע ניסה לקום אך התמוטט ואיבד את הכרתו. בהמשך פונה לבית החולים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן