אישום: רצח את אמו ונשאר לישון בדירה

0
107
זירת הרצח. צילם תיעוד מבצעי מד"א

ביום רביעי השבוע הותר לפרסום, כי חקירה של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל הביאה לגיבוש תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד סרגיי פוגרבנוי בן 42 מנתניה, החשוד ברצח אמו יקטרינה סברדלוב בת 70 מנתניה. בעקבות גיבוש התשתית הראייתית הוגשו נגד פוגרבנוי כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין רצח.

מהמשטרה נמסר, כי מהחקירה עלה כי עובר ליום 30.1.18 רצח החשוד את אמו, תוך הפעלת אלימות כלפיה. ביום הרצח, סמוך לשעה 05:40 התקבל במשטרה אירוע בגין חשוד שהתפרץ לדירה ברח' שדרות בנימין בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את בעלת הדירה, הגרה בשכנות לחשוד ואמו, אשר מסרה כי החשוד, המוכר לה, דפק בחוזקה על דלת ביתה באמצעות מחבת ומשנכנס לדירה, יצא אל המרפסת ואיים להתאבד. השוטרים ניסו משך דקות ארוכות למנוע את קפיצתו של החשוד מהגג בדירת שכנתו ואף הצליחו בכך. בשל מצבו הנפשי והתנהגותו החריגה של החשוד באותה העת, הוא נלקח ע"י השוטרים לאשפוז בבית החולים פרדסיה.

עוד נמסר, כי בהמשך היום, סמוך לשעה 10:40 ביקשה משכירת הדירה לחשוד ואמו, להיכנס לדירה משום שלא ראתה את האם יוצאת מדירתה באותו היום, ורצתה לבדוק שהחשוד, שנעצר שעות ספורות קודם לכן לא הותיר מכשירי חשמל פועלים בדירה. משנכנסה לדירה, הבחינה בגופתה של המנוחה, אמו של החשוד. בשל החשד שעלה, כי החשוד מעורב ברצח אמו, הוא נעצר בגין רצח ע"י השוטרים בזמן אשפוזו בבית החולים פרדסיה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר כאמור, צו איסור פרסום הוטל על החקירה, אולם עם הסרת צו איסור הפרסום, הגישה פרקליטות מחזו מרכז, לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם.

מכתב האישום , שהוגש על ידי עו"ד גל רוזנצוויג, עולה, כי הנאשם ואמו התגוררו בדירה שכורה בנתניה. השניים סבלו מקשיים כלכליים ושררה ביניהם מתיחות על רקע ההוצאות הכספיות, כמו גם על רקע העובדה שהמנוחה ביקשה לעבור ממקום מגוריהם המשותף.

בתאריך ה-29.1.18 בהיות הנאשם ואמו בדירה ועל רקע ויכוח ביניהם, חבל הנאשם בפניה וראשה של המנוחה באמצעות בקבוק בירה, או חפץ קהה אחר, הפילה ארצה ובהמשך חנק אותה בצווארה באמצעות כפות ידיו. כתוצאה ממעשי הנאשם, נפלה המנוחה על הארץ, נגרמו לה חבלות רבות ונגרם מותה של המנוחה.

הנאשם נותר בדירה במחיצת המנוחה במשך כיממה, כשיצא וחזר לדירה לצרכים שונים. לבסוף רץ לדירת שכנתו, התדפק על דלתה, נכנס למרפסת ואיים להתאבד עד שנעצר על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. בהמשך היום התגלתה גופת המנוחה על ידי שכניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן