אישום: רצח את שותפו ואת מנהל ההוסטל

0
208
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד אלכסנדר מירזוב, בן 54 מנתניה, בגין רצח ווצ'סלב פדקין ואבי ואנונו ז"ל, וניסיון לגרימת חבלה בכוונה מחמירה של עובדת נוספת במקום.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רוני שוהם-עידן, עולה, כי במועד הרלוונטי התגורר הנאשם ב"בית יעל" המשמש כבית מחסה לדרי רחוב בנתניה. במהלך חודש יוני 2018 רכש הנאשם שני גרזנים וסכין, אותם החביא בחדר בו התגורר בבית המחסה בתוך שקית ניילון.

ב- 27.7.18 בשעות הלילה, שהה עם שותפו לחדר בבית המחסה, ווצ'סלב פדקין ז"ל. השניים שוחחו ושתו אלכוהול. במהלך שיחתם, החליט הנאשם להביא למותו של שותפו לחדר, נטל לידיו גרזן והכה בראשו עם הגרזן מספר פעמים. כתוצאה ממכות הגרזן מצא סלבה את מותו באופן מיידי.

למחרת, במטרה להסוות את ביצוע הרצח, עטף הנאשם את גופתו של סלבה בשקיות והחביאה מתחת למיטתו. בימים שלאחר מכן פעל על מנת למנוע את גילוי גופתו של סלבה – כאשר נשאל לפשר הריח שעולה מחדרו השיב כי יש עכבר מת בקיר הגבס, וכן לשאלות בנוגע למיקומו של סלבה ענה כי זה עזב את בית המחסה לצורך ניתוח.

בתאריך ה- 02.08.18 בשעות הצהריים יצא הנאשם מחדרו בעודו נושא את הגרזן בשקית והבחין כי אבי ואנונו ז"ל, מנהל בית המחסה, יושב לבד במשרדו. הנאשם נכנס למשרד, הניף את הגרזן והכה באבי בחוזקה מספר פעמים בראשו מה שהביא למותו המיידי. זמן קצר לאחר מכן, הגיעה עובדת נוספת של המקום וניסתה לפתוח את דלת המשרד שהייתה סגורה מבפנים בוו. בשלב זה, פתח הנאשם את וו הדלת מבפנים והעובדת נכנסה למתחם המשרדים, שם הבחינה בגופתו המדממת של אבי. בתגובה צרחה: "רצחו את אבי". מיד לאחר מכן הגיח לעברה הנאשם מתוך מתחם המשרדים כשהוא מחזיק את הגרזן בידיו. הנאשם הניף את הגרזן לכיוונה וניסה להכות בה מספר פעמים. באותו זמן נכנס לחדר עובד נוסף במקום שתפס את הגרזן בידיו, הורה לעובדת לברוח ונאבק בנאשם.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טענה עוה"ד שוהם-עידן, כי "מסוכנותו של המשיב גבוהה בצורה קיצונית, מובהקת וברורה…. המשיב רצח, באכזריות שאין כמותה, שני אנשים שונים, בהפרש של כשבוע. תחילה, רצח את שותפו לחדר במכות גרזן בראשו, החביא את גופתו משך שבוע ימים תוך שהוא פועל להסוות האירוע. שבוע לאחר מכן, רצח המשיב את מנהל בית המחסה, במכות גרזן בראשו, ואף ניסה לחבול באמצעות הגרזן בעובדת נוספת אשר כל חטאה במציאת גופת המנוח. מסוכנותו הגבוהה של המשיב נלמדת גם מנסיבות ביצוע העבירות, שעה שהמשיב פעל ללא מורא, בשעות היום והערב בעוד צוות בית המחסה נמצא במקום. המשיב הכין את כלי הרצח מבעוד מועד וחיכה לשעת כושר שבה יוכל להוציא פועל את תכניתו…"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן