אישום: שוטר ביצע מעשה מגונה בצעירה

1
97

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד בתיה קוליץ, הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד שוטר (45) מנתניה, בגין מעשה מגונה והטרדה מינית.

מכתב האישום עולה, כי בחודש אוגוסט 2014 קבע השוטר פגישה עסקית עם צעירה בנתניה. בשעת הפגישה הודיעה הצעירה לשוטר, כי היא ממתינה לו בבית קפה בקניון, אולם הוא ביקש לקיים את הפגישה בחדר הכושר שבבעלותו ושנמצא בביתו.

הצעירה הגיעה למכון הכושר ועם כניסתה משך הנאשם את ידה וניסה לחבק אותה. למרות רתיעתה המשיך הנאשם לחבק אותה, נגע בגופה וניסה לנשקה בניגוד לרצונה, כמו כן, הוא פנה אליה בהתייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, גם לאחר שהראתה לו כי אינה מעוניינת.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם סימן לצעירה לשבת על אחד ממכשירי הכושר, כשהתיישבה, הצמיד את רגלו לרגליה. בהמשך תפס את ידיה ואמר לה: "אני חייב, חייב רגע", ליטף את ידיה ואמר לה כי הוא מרגיש אנרגיות "שאין לו עם כל אחת".

לאחר מספר אמירות מיניות אמרה הצעירה לנאשם שהיא חייבת לסיים את הפגישה ולעזוב את המקום, אולם בטרם עזיבתה סימן לה הנאשם לשבת על כדור פיזיו, עמד מאחוריה, הצמיד את פלג גופו התחתון אל גבה, הצמיד אותה אל רגלו והחל לעסות את צווארה וכתפיה.

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם אף הכניס את ידיו מתחת לשמלתה ועיסה בין שדיה ומתחתיהן. הצעירה הזיזה את ידיו של הנאשם ממנה, אך ללא הועיל, הוא המשיך במעשיו ולחש באוזניה: "זה נעים לך?". בשלב מסוים התרוממה הצעירה וביקשה ללכת. בטרם יצאה ממכון הכושר ניסה שוב הנאשם לחבקה.

 עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן