אסי אבוטבול יואשם ברצח יורם חכם

0
475
אסי אבוטבול. צילום ארכיון נתניה און ליין - ksn

שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר האריך את מעצרו של אסי אבוטבול עד ליום 29.8.17 לצורך הכנת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מעצרו של אבוטבול הוארך בהסכמת הצדדים לאחר שהוגשה היום הצהרת תובע בתיקי הרצח של עו"ד יורם חכם וארתור רוזן ז"ל. כתב האישום שיוגש ייחס לאבוטבול את רציחתם של עו"ד יורם חכם וארתור רוזן. עו"ד יורם חכם נרצח ביוני 2008 באמצעות מטען שהוצמד לרכבו. רציחתו של ארתור רוזן, שגופתו נמצאה בשולי כביש סמוך לקיסריה לפני כ-18 שנים, נותרה שנים רבות בגדר תעלומה. בתחילה חשבו, כי נפגע מרכב, אולם מאוחר יותר עלה חשד שנרצח.

אבוטבול המרצה עונש של 17 שנות מאסר, בגין ניהול ארגון פשע, טוען לחפותו.

במשטרה, למרות הבעייתיות טוענים, כי הצליחו לאסוף ראיות נגד אבוטבול באמצעות מדובב שהוכנס לתאו. בתחילת חודש אוגוסט, חשפה המשטרה שהפעילה את מדובב, אשר כונה "אתרוג" ואשר אסף לטענתה ראיות נגד אבוטבול, זאת במהלך חקירה סמויה, שהתנהלה כשנה וחצי.

עוד טענה המשטרה, כי "אתרוג" אסף במהלך הפעלתו שורה של ראיות הקושרות את אבוטבול לשני תיקי הרצח – עו"ד יורם חכם ומשה הדס. בנוסף טענה, כי בשלב מתקדם מאד של החקירה עלה, כי אבוטבול התוודה בפני "אתרוג" וידוי מסוים, אשר קשר אותו לתיק רצח נוסף של ארתור רוזן משנת 1999.

למרות הראיות שנאספו אודות גופתו של משה הדס לא אותרה. הדס נעלם לפני כ-17 שנים. על פי מידע שקיבלה המשטרה הדס נקבר בשטח סמוך לשלולית החורף. במקום בוצעו חפירות נרחבות, אולם המשטרה לא הצליחה לאתר את גופתו. בשלב זה לא הצליחה המשטרה לייחס לאבוטבול קשר להיעלמו של הדס לכן הוגשה הצהרת תובע שנוגעת לתיקי הרצח של עו"ד חכם וארתור רוזן.

כאמור מעצרו של אבוטבול הוארך, בהסכמת הצדדים, עד ליום שלישי הקרוב לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן