בבית ספר ריגלר חולמים בגדול

0
223
תלמידי ריגלר בפיילוט חדשני. צילום באדיבות עיריית נתניה

תתארו לכם בית ספר שפותח בפניכם את כל מגמות הלמידה שעליהם חלמתם ושמאפשר לכם ללמוד כבר היום מקצוע שבו תרצו לעסוק "כשתהיו גדולים". רוצים לעסוק במשפטים? קיבלתם רוצים בעתיד להיות חברי כנסת? בואו ללמוד פוליטיקה, ואולי הפקת אירועים זה החלום שלכם? בבית ספר ריגלר בנתניה יחל פיילוט, שבמסגרתו יכינו את התלמידים להתמודדות עם שאיפותיהם והגשמתם.

Real World Cnnection או בעברית "מנהיגות ויזמות בסביבה עסקית" הינה מגמה חדשנית של משרד החינוך שתחל לפעול כפיילוט בנתניה בתיכון "ריגלר" ותאפשר לכל תלמיד לגדול עם החלום שלו, ללמוד אותו בתיכון בליווי מנטורים ולגשת בו לבגרות של 10 יחידות לימוד!

במסגרת הלימודים במגמה החדשנית מאפשר משרד החינוך לתלמידי בית הספר להתמחות בתחום הדעת שבו היו רוצים לעסוק בעתיד על פי בחירה אישית של התלמיד כאשר כל תלמיד מלווה ע"י מנטור מהתחום המבוקש המשתף אותו בעבודתו, מנחה אותו ומוביל אותו ללמידת המקצוע ולהצלחה. הלימודים מלווים בלמידה עיונית של התחומים יזמות, מינהל עסקים, תורת הארגון, כלכלה ושיווק.

השנה יתמחו תלמידי בית ספר "ריגלר" על פי בחירתם במקצועות: פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית, פוליטיקה, עיצוב, הייטק ואלקטרוניקה, משפטים, יזום והפקת אירועים. כמקובל בקרב תלמידי בית הספר חלק גדול מהלמידה היה בדגש של עשיה בהתנדבות למען הקהילה.
הנהלת בית הספר הודתה לעירייה ולמשרד החינוך על שנתנו בבית ספר "ריגלר" את האמון ואפשרו לבית הספר להיות התיכון היחיד בנתניה המוביל את המגמה הייחודית, שמאפשרת לכל תלמיד ללמוד מתוך סקרנות ועניין כבר מהתיכון את המקצוע בו יבחר לעסוק בו בעתיד.
נמסר, כי בימים אלה נמצא בית הספר בשיאו של תהליך גיוס המנטורים לשנה הבאה.

לפרטים ניתן לפנות לשרון מתיכון "ריגלר" במייל: sharontreb@yahoo.com

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן