בן 10נתפס רוכב באופנוע מוטורי

2
108
איתור האופנוענים במהלך המבצע. צילום אסף קפלן רשות הטבע והגנים

פקחי רשות הטבע והגנים בשיתוף שוטרי משטרת ישראל בתחנת שדות תפסו במהלך סוף השבוע האחרון שבעה אופנועני שטח לאחר שרכבו בגן לאומי חוף השרון ושמורת הטבע נחל פולג, בניגוד לחוק, תוך שהם סיכנו את ציבור המטיילים באזור, רמסו והשחיתו ערכי טבע מוגנים וגרמו לנזק בלתי הפיך במצוק כורכר.

האופנוענים נלכדו במסגרת מבצע אכיפה של רשות הטבע והגנים ומשטרת ישראל יחד עם מתנדבי משמר הגבול בחוף השרון. האופנוענים שהבחינו בשוטרים הרבים ניסו להימלט תוך פריצת מספר מחסומים ונסיעה בפראות בשטחי שמורת הטבע, הגן הלאומי, מדרכות, חצרות בתים ובכבישים הסמוכים, אולם בתום מרדף נלכדו.

מהמשטרה נמסר, כי במסגרת המרדף הופעל על ידי הכוחות בשטח גם מסוק שסייע לצוותים בשטח באיתור העבריינים ובהכוונת הכוחות. בסיומו של המבצע נלכדו, כאמור, כל הרוכבים כאשר חלקם נתפסו בשטח הגן הלאומי ואחרים מחוצה לו.

כל שבעת האופנוענים עוכבו לחקירה ומרשות הטבע והגנים ומשטרת ישראל נמסר כי יפעלו על מנת למצות איתם את הדין ולהגיש נגדם כתבי אישום. בנוסף נמסר, כי 20 דוחות נרשמו נגד מפירי החוק, תשעה אף זומנו לשימועים להשבתת רכבם.

במהלך הפעילות השוטרים נדהמו כאשר הבחינו בילד בן 10 נוהג באופנוע מוטורי 65 סמ"ק, כשאביו רכב באופנוע לידו.

ברשות הטבע והגנים הדגישו, כי נהיגה בשטחי שמורת הטבע והגן לאומי אסורה במפורש וישנם שלטים האוסרים על נהיגה בשטחים אלה, זאת במטרה לשמור על ציבור המטיילים באזור ולמנוע פגיעה בערכי הטבע והנוף.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן