בנט בנתניה: "נגן על גבולות המדינה ונגד שחרור מחבלים"

0
106
השר בנט, חה"כ איילת שקד ויו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר דניאל בשארי בכנס לבנות אולפנת נתניה. צילום דותן גור

שר הכלכלה, נפתלי בנט, ביקר בנתניה נפגש עם תומכים בעיר וערך סיור בבית ספר לבנות "בר-אילן"; בדבריו ציין, שחשוב שיהיה שוק חופשי, שדואג לחלשים

השר בנט, הגיע ביום רביעי, השבוע, לנתניה, במסגרת "מסע ישראלי", פרויקט בו הוא מקיים סיורים ברחבי הארץ. במסגרת הסיור נפגשו השר בנט וחברת הכנסת איילת שקד, עם אבי בטיטו, יו"ר סניף הבית היהודי בנתניה וחבר מועצת העיר, דני בשארי.

בהמשך הגיעו השר בנט וח"כ שקד לאולפנה לבנות "בר-אילן" בנתניה. השר שוחח עם התלמידות על החשיבות בשמירה על שלמותה של המדינה ואמר: "מדינת ישראל בנתה חבל ארץ מופלא בגוש קטיף. באו יהודים והקימו מתוך הדיונות כפרים וערים לתפארת. חקלאות שבכל העולם למדו מאתנו. יום אחד ממשלת ישראל קיבלה החלטה לגרש את שמונת אלפים מתושבי חבל עזה. במערכה על גוש קטיף היה רגע מכונן – בכפר מימון. הגיעו עשרת אלפים אנשים למחות. אבל כולם היו דתיים. אמרתי לעצמי שאם אלו היו מאה אלף ישראלים מכל הגוונים התוצאה היתה אחרת. לכן החלטתי שהבית היהודי תהיה מפלגה של כולם ולראיה גם הלא דתיים מצטרפים למצפן הערכי של הציונות הדתית".

בהמשך דבריו התיייחס השר גם לנושאים חברתיים כלכליים שעל סדר היום וציין: "בקדנציה האחרונה דאגנו לעובדי הקבלן שקיבלו העלאה בשכר ולגימלאים. חשוב שיהיה כאן שוק חופשי אבל גם כזה שדואג לחלשים, מי שלא יכול לעבוד צריך לעזור לו".

השר בנט התייחס התייחס לבטחון והדגיש: "אנחנו נגן על גבולות ישראל בחוק משאל עם וחוק נגד שחרור מחבלים. ואני אומר לכם כאן- משך שנים מסרנו שטחים וקיבלנו בתגובה פיגועים. יותר לא נמסור סנטימטר אחד לערבים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן