בעל עסק אינטרנטי חשוד שהעלים מאות אלפי שקלים

0
107
שטרות כסף. (mourgfile)

תושב בארותיים בן 40, בעל עסק אינטרנטי למכירת תוכנות וציוד ריגול, נעצר, על ידי אנשי רשות המיסים ומשטרת ישראל, בחשד כי העלים הכנסות של מאות אלפי שקלים בשנתיים האחרונות.

מרשות המיסים נמסר, כי ממידע שנתקבל בפקיד שומה חקירות מרכז, בין השנים 2016-2014 לא דיווח החשוד על הכנסות של מאות אלפי שקלים, שהתקבלו בגין מכירות שביצע. מבקשת המעצר עולה, כי החשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו על מנת להסוות את קבלת ההכנסות,

עוד על פי החשד, ביקש החשוד מלקוחותיו להפקיד את הכסף בחשבון "מזומן בזמן" שבבעלותו בבנק הדואר, אשר מאפשר למוטב לקבל את הכסף תוך מספר דקות מזמן העברת התשלום, או בחשבון שניהל ב- PAYPAL.

בבקשה למעצר, טען פקיד שומא חקירות מרכז, כי "מן האמור לעיל, עולות ראיות, לכאורה, ולפיהן מיוחסות למשיב עבירות של העלמת מס בסכום כולל הנאמד לסך של מאות אלפי שקלים, בשנות המס 2014-2016, עבירות שנעשו על ידו במזיד, בערמה ובתחבולה, מתוך כוונה להתחמק מתשלום מס".

בשל החשדות נגדו, נפתחה חקירה גלויה, במסגרתה נערך חיפוש בביתו. במהלך החיפוש נתפשו מסמכים ומחשבים, שיש להם קשר, לכאורה, לחשדות נגדו. בחקירתו הודה החשוד בחשדות המיוחסים לו. החשוד הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם שוחרר על ידי שופטת בית המשפט, שלומית בן יצחק, בתנאים מגבילים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן