גביע טוטו: נתניה ניצחה את נשר והעפילה לרבע הגמר

0
149
ערן לוי מכבי נתניה
ערן לוי - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר

מכבי נתניה העפילה הערב (ה') לשלב רבע הגמר במסגרת גביע הטוטו על חשבון העולה החדשה לליגה הלאומית, עירוני נשר. מאמן הקבוצה סלובודאן דראפיץ' עלה למשחק עם הרכב משני שהספיק לו בשביל לקבל את הכרטיס לשלב הבא. הניצחון הערב, מיקם את מכבי נתניה במקום הראשון בטבלת בית ב' עם חמש נקודות לעומת הקבוצה המפסידה נשר שירדה למקום השני ומחזיקה אצבעות שמכבי הרצליה תפסיד לרמת השרון במשחק הנועל של הבית. השוער רן שושן ערך במשחק מול נשר את הופעתו הבכורה בהרכב הפותח של הצהובים כמו גם עוז אריאל ואלכסנדר ז'דנוב שעלו כמחליפים בהופעתם הראשונה בקבוצה הבוגרת.
למרות ההרכב המשני והשמות החדשים איתם בחר לשחק דראפיץ', המאמן מצא לנכון להכניס גם את קפטן הקבוצה ערן לוי יחד עם רביד גזל וברק בדש שהשתלבו כמחליפים על כר הדשא.
את השער שהעניק לנתניה את הכרטיס לשלב רבע הגמר כבש ניסן דנון, שמצא את הרשת וכבש לזכותה של נתניה ככבר בדקה ה-20 אחרי בישול מצוין של רועי דיין מה שהתברר מאוחר יותר כשער היחידי שחתם את המפגש בין שתי הקבוצות. למרות ההפסד שלה למכבי נתניה, עירוני נשר עדין לא איבדה את סיכויה להעפיל לשלב הבא ותלויה בתוצאת המשחק בין רמת השרון והרצליה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן