ג'וב מהחלומות: בן 26 נבחר לשמש כטועם הראשי של בירה גולדסטאר

2
259
ג'וב מהחלומות: טועם הבירה הראשי של גולדסטאר - מבשלת טמפו, נתניה. צילום יח"צ

הזוכה במשרת הטועם הראשי של בירה גולדסטאר הוא איתי דקל, בן 26 מקיבוץ דן, שיקבל 12,000 שקל עבור שתיית בירה. לצהוב של נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי דקל יגיע אחת לשבוע למבשלה בנתניה ביום הייצור כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה – כחלק מפאנל טועמים מקצועי.

על ג'וב החלומות התחרו 15 אלף מועמדים ומועמדות. לנו סיפר הטועם הנבחר, שהוא לוקח את התפקיד ברצינות. הוא מגיע לטעימות רענן ומרוכז, רק כדי לא לעשות טעויות עם הבירה שהוא מאשר. "לא מדובר בעבודה קלה, למדתי עובדות רבות על תהליך ייצור הבירה ואני מתאמן בבית על הטעימה", הוא סיכם.

לדברי ניר גל מנהל שיווק חטיבת הבירה בחברת טמפו, שמרכזה כאמור באזור התעשייה החדש בעיר נתניה: "כאשר התפנה מקום בפאנל הטועמים שלנו, החלטנו הפעם לקחת את הדיאלוג עם הצרכנים צעד אחד קדימה ולתת הזדמנות לאחד מאוהבי בירה גולדסטאר לקחת חלק בתהליך. לכן, פרסמנו במדורי דרושים בעיתונים מודעה על משרת טועם הבירה".

עם ההכרזה על המשרה שטף את טמפו גל פניות של מתמודדים ומתמודדות, שלכל פונה יש את הסיבות וההסברים למה הוא או היא הם אלה שצריכים לזכות במשרה. בנוסף, עברו הבולטים בהם שורה של הליכי מיון מגוונים.

 

2 תגובות

  1. ברכות לתפקיד הרציני הזה.גולדסטאר קיבלה את הכוכב שלה בזכות
    בתערוכה בינלאומית.
    מקווה שנמשיך לשתות את אותה רמה של בירת איכות מהחבית.
    בשבילי באם אפשר רק
    ג ו ל ד ס ט א ר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן