דוגמה לעיר איתנה

0
103
הצוערים בעת ביקורם בנתניה. צילום באדיבות עיריית נתניה

מנהיגות הצוערים בשלטון המקומי הגיעו לעיר ולמדו על התפתחותה הכלכלית של נתניה ועל שגשוגה. עיריית נתניה נבחרה על ידי מנהיגות צוערים בשלטון המקומי ואוניברסיטת חיפה כדוגמה מייצגת לעיר איתנה.

מעיריית נתניה נמסר, כי במסגרת זו, קיימו הצוערים כנס בעיריית נתניה בנושא – הגורמים לקידום כלכלי של ערים בישראל. הצוערים קיבלו סקירה ממצה על ההתפתחות הכלכלית של העיר נתניה וחזון ראש העירייה, מרים פיירברג – איכר, אשר הוביל את העיר במהלך 20 השנים האחרונות והתפתחותה לעיר פורחת ומשגשגת מכל הבחינות.

בכירי העירייה לקחו חלק בכנס ופרשו בפני הצוערים נתונים המבססים ומדגימים את תהליכי הגידול והמהפך שחל בעיר. מ"מ וסגן ראש העירייה, אלי דלל, פתח את הכנס והדגיש את השינוי שהעיר עברה במהלך 20 השנים האחרונות כאשר נקודת המפנה הייתה כניסת איקאה לאזור התעשייה.

גזברית העירייה, עירית אביבי, הציגה את נתוני הגידול הכספי של העירייה מול רשויות אחרות והראתה את גרף האיזון הכלכלי, סמנכ"ל הנכסים פול ויטל הסביר למשתתפים על פרויקטים מחוללי שינוי, ביניהם, טיפול במצוק, הקמת הטיילות ופינוי אתר המזבלה במימון מינהל מקרקעי ישראל.

בסיור שערכו הצוערים הם נחשפו לפיתוח האדיר של השכונות החדשות, נפגשו בפלנתניה עם דוברת העירייה סיגל שמבירו-זהבי ושמעו על מיתוג נתניה כ"ריביירה של ישראל" ולסיכום סיירו בכיכר האינטראקטיבית ובמרכז הצעירים ה"גג". שם קיבלו סקירה מקיפה על תכניות לקידום הנוער והצעירים מפי מנהלת אגף נוער וצעירים, מאריתו קבדה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן