האם עסקיו של ברוך בוקל שוב על הכוונת?

0
219
מתחם הצימרים לאחר כיבוי הלהבות. צילום דוברות כיבוי אש

גבר כבן 50 נפצע באורח קשה בשריפה שאירעה במתחם צימרים ברחוב הרכבת באזור התעשיה הישן בנתניה. בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני הוזעקו כוחות הצלה – כיבוי אש, מד"א ומשטרה למתחם הצימרים, אשר על פי הדיווח עלה באש.

ארבעה צוותי כיבוי מתחנת כיבוי אש בנתניה, הגיעו למקום בתוך דקות ספורות וכיבו את האש שאחזה בכל מתחם האחוזה. מכיבוי אש נמסר, כי במהלך סריקות במקום חילצו לוחמי האש גבר כבן 50 שנלכד במקום.

פראמדיקים ומתנדבים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע ולאחר מכן העבירו אותו לבית חולים תל השומר כשהוא מונשם ומורדם. נמסר, כי מצבו של הפצוע קשה והוא סובל מכוויות בפלג גופו העליון.

פראמדיקית מד"א ציפי פליסקין סיפרה: "כשהגענו למקום בכניסה למבנה שכב גבר כבן 50 שהוצא על ידי כוחות הכיבוי. הוא היה בהכרה מלאה ועם סימני פיח. התחלנו להעניק לו מייד טיפול רפואי ראשוני בניידת טיפול הנמרץ שכלל הרדמה והנשמה וטיפול תרופתי להקלת הכאב ונתינת נוזלים ופינינו אותו במהירות לבי"ח תל השומר כשמצבו קשה אך יציב והוא סובל מכוויות בדרגה ג׳ בפלג גופו העליון".

זו הפעם השניה במתחם הצימרים, המוכר בשמו אחוזת אלכסנדרה, וכיום אוטופיה, עולה באש. בחודש ספטמבר 2015 אחזו להבות גדולות במתחם, אשר נשרף כליל. מספר ימים קודם לכן אירע ניסיון להתנקש בחייו של ברוך בוקל, אשר ניהל את המתחם יחד עם אחיו. אלמונים רכובים על אופנוע ירו לעבר ברוך בוקל. בוקל, שנפגע ברגלו, נאבק ברוכב האופנוע ואף הצליח להוציא מידו את האקדח. רוכב האופנוע הצליח להימלט. המשטרה עצרה שני חשודים בניסיון הירי בבוקל ואף הוגש נגדם כתב אישום בגין ניסיון לרצח.

בחודש דצמבר 2015 ניצל בוקל מניסיון התנקשות נוסף בחייו לאחר שבמכונית בה נסע אירע פיצוץ. בוקל ושניים נוספים שהיו ברכב נפצעו באורח בינוני עד קשה.

ברוך בוקל ושני אחיו נעצרו לפני מספר חודשים כששמם נקשר, לכאורה, למעורבות בעבירות סמים, אשר נחשפו על ידי סוכנים סמויים שהופעלו על ידי המשטרה. זמן מה לאחר מעצרם שוחררו שני אחיו של ברוך בוקל, אולם הוא עדיין עצור.

למרות שאחוזת אלכסנדרה נשרפה כליל, שוקם המקום וניתן לו שם חדש – אוטופיה, אשר נוהל, ככל הנראה, על ידי מקורבים לברוך בוקל. כאמור בפעם השניה עלה המתחם בלהבות. נזק כבד נגרם למקום ונבדק חשד להצתה.

כתבות העשויות לעניין אתכם:

אישום: ניסו לרצוח את ברוך בוקל

ביהמ"ש: הילדים נחטפו לרוסיה – האם מחויבת להחזירם

כתב אישום: השתייך לרשת גנבי רכב שהתמחתה בהעברת הרכבים לרשות

צילום דוברות כיבוי אש
צילום דוברות כיבוי אש

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן