הוארך מעצרו של אסי אבוטבול

1
154

למרות שהוגש נגדו כתב אישום בגין רצח משה הדס, חטיפה ופציעה של אבי ימין וניסיון לרצח, מוחזק אבוטבול בתנאי מעצר, שכן מתנהל נגדו תיק נוסף בחשד למעורבות ברצח עו"ד יורם חכם.

ביום שני השבוע, הובא אבוטבול, בפעם הרביעית לבית המשפט להארכת מעצר בתיק זה. פרקליטו של אבוטבול, עו"ד מנשה סלטון, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי מדובר בפרשה בהחלה בשנת 2008 וכי המשטרה ערכה האזנות לשיחותיו של אבוטבול. עו"ד סלטון הוסיף, כי ממה שהוא הבין השיחות נתונות לפרשנויות, אבל בפירוש לא עלה שמו של עו"ד חכם. עוד טען עו"ד סלטון, כי "אם יש ראיות כאלה ואחרות שהחשוד לא נותן מענה, לא צריך להעניש אותו, אלא לראות האם יש משהו שקושר אותו בצורה עקיפה או ישירה לאירוע הזה נגד עו"ד חכם".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, אולם שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, איטה נחמן, לא נענתה לבקשה והאריכה את מעצרו של אבוטבול ביומיים בלבד.

השופטת נחמן ציינה בהחלטתה, כי לאחר שעיינה בחומר החקירה ושמעה את טיעוני הצדדים, נראה כי ישנה התקדמות בחקירה. בהמשך קבעה, כי  "בנסיבות אלה נראה כי ניתן לסיים את הפעולות המשבשות במספר ימים קצר מהמבוקש".

השופטת נחמן אף ביקשה את תשומת לב השב"ס והמשטרה בדבר הצורך בהכנסת מוצרי חשמל על מנת שאבוטבול יכין את ארוחותיו, כפי שהיה קודם לכן וכן לאפשר לו לבצע שיחות טלפון מבוקרות עם בני משפחתו.

אסי אבוטבול. צילום ארכיון נתניה און ליין - ksn
אסי אבוטבול. צילום ארכיון נתניה און ליין – ksn

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן