הותר לפרסום שמו של החשוד בעבירות מין ברשת

0
95

בית המשפט נענה לבקשת המשטרה והתיר לפרסם את שמו של ישי גבריאלוב, החשוד בביצוע עבירות מין בקטינות ברשת; החשוד מכחיש.

ישי גבריאלוב בן 33 מנתניה, הוא החשוד, שנעצר לפני כשבוע בחשד לכאורה לביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות האינטרנט. במשטרה מייחסים לגבריאלוב עבירות של מעשה מגונה בקטינות וכן קיום קשר עם עשרות קטינות בגילאי 12-15.

בעקבות פרסום שמו מקווים במשטרה, כי החוקרים יצליחו להגיע לעוד קטינות שהיו, לכאורה, בקשר עם החשוד.

פרקליטו של החשוד, אשר הגיש בשמו ערר על הארכת מעצרו טען, כי "לאורך כל הדרך הוא טען בפני וגם בפני המשטרה שהכל היה דרך המחשב, זה משליך מאד לעניין המעצר, במיוחד שמדובר בחשוד שאין לו עבר פלילי. הטלפון נתפס, המחשב וכל אמצעי התקשורת נתפסו לפני למעלה מ-10 ימים. הסתבר שגרסתו נכונה ואין עדות שהוא פגש מישהי".

פרקליטו של החשוד אף התנגד לבקשת המשטרה לאפשר את פרסום שמו טען, כי "הבחור עצור לראשונה והוא חושש מאנשים שעלולים לפגוע בו לאור נסיבות העבירות. הבנתי שהנערות לא יודעות את פרטיו ושמו, הבנתי שהיו תמונות מסוימות, אבל מה הן יועילו? פרסום שמו בשלב זה לדעתי לא מקדם את החקירה, שזה האינטרס העיקרי".

מנגד טענה המשטרה, כי "הפרסום מאד חשוב כדי שכבר בשלב זה של החקירה, אם יש בנות שמזהות אותו שיגיעו ויספרו על הדבר".
בנוסף טענו, כי " האינטרס הציבורי עולה על האינטרס של החשוד, השהות שלו בשב"ס מאובטחת ולחשוף את שמו מתוך נקודת הנחה שהוא יפגע זה כמו להגיד שאנשי שב"ס לא יודעים לשמור על חשודים".

בעקבות המלצת בית המשפט חזר בו פרקליטו של החשוד מהערר שהגיש, אולם ביקש שהחשוד ישהה במעצר בהפרדה ובהגנה.

שופטת בית המשפט המחוזי מרכז – לוד, מיכל ברק נבו, קיבלה את בקשת המשטרה והסירה את איסור הפרסום על שמו של החשוד, בנוסף הורתה השופטת ברק – נבו לשים את החשוד בהפרדה והפנתה את תשומת לב השב"ס לזהירות שתידרש לצורך הגנה עליו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן