החברה להתחדשות נתניה – מובילה את נתניה להתחדשות עירונית

0
697
החברה להתחדשות נתניה - הדמיה

החברה להתחדשות נתניה נוסדה במטרה להחיות מחדש שכונות ובניינים בעיר נתניה, ולהוביל התחדשות עירונית בעיר שכולנו כל-כך אוהבים. החברה להתחדשות נתניה פועלת בעידוד עיריית נתניה ובתאום מלא עם העירייה בתחומי ההתחדשות העירונית וייזום נדל"ן למגורים ומסחר בעיר ורואה ברווחת תושבי נתניה ערך עליון.

בעזרת צוות מומחים מקצועי ומנוסה מובילה החברה להתחדשות נתניה מספר לא קטן של פרויקטים בעיקר במרכז העיר, ופועלת ללא הרף לייזום פרויקטים של התחדשות עירונית במתווה של פינוי-בינוי – תוך זיהוי מתחמים רלוונטים במסגרת לוח זמנים קצר לביצוע.

בענף הנדל"ן והיזמות בתחום התמ"א 38 וההתחדשות העירונית מדובר, ללא ספק, במהפכה בה לראשונה, חזון של חברה אחת, ממוקדת במטרה אחת, בעיר אחת ומתחייבת להפוך את נתניה ליפה יותר, חדשה יותר ומודרנית הרבה יותר. כל זאת תוך החייאת האזורים הישנים של העיר והענקת איכות חיים גבוהה וחוויית מגורים חדשה ומודרנית לתושביה.

במהלך השנים האחרונות הפכה נתניה לאחת מהערים האטרקטיביות ביותר בישראל. עיר שהפכה למוקד משיכה למבקשים לגור קרוב לרצועת החוף היפה בישראל, עיר תוססת, תיירותית, צבעונית וזורמת. לצד ההשקעה בהקמת שכונות חדשות בעיר, לקחה על עצמה החברה להתחדשות נתניה, בעידוד העירייה, להחיות מחדש את השכונות הוותיקות מתוך הסתכלות רחבה על התחדשות עירונית ולאו דווקא על בניין כזה או אחר. זוהי למעשה הזדמנות נדירה לייצר סביבת חיים אורבנית חדשה לפרט, לקהילה, לעסקים ולייצר מקומות עבודה ותעסוקה.

התוצאה? בדיוק כמו שוק נתניה, המתחדש גם הוא על-ידי החברה להתחדשות נתניה, כך יקומו בשנתיים הקרובות מתחמי מגורים שוקקים ויפהפים אשר ישנו לטובה את צביונה של נתניה שלנו. חלקם בפרויקט של חיזוק המוכר יותר כתמ"א 38 וחלקם בפרויקטים רחבי היקף יותר של פינוי ובינוי. התושבים ייהנו משטח דירה גדול יותר, מבנים חזקים יותר, סביבה חדשה ועשירה יותר, גינות, גנים ותשתיות עירוניות חדשות.

החברה להתחדשות נתניה עושה הכל על מנת לשפר את איכות חייהם של תושבי מרכז נתניה, על כל היבטי החיים ויחד עם זאת ליצור סביבה עירונית נוחה, נעימה ומהמתקדמות ביותר בישראל. אם גם אתם עומדים לצאת לפרויקט תמ"א או פינוי בינוי – הרימו טלפון לחברה להתחדשות נתניה ופשוט תתחדשו.

החברה להתחדשות נתניה. משרדי החברה: רחוב הרצל 5, נתניה. טלפון:09-7731003

אתר החברה להתחדשות נתניה

דף הפייסבוק של החברה להתחדשות נתניה

כ. תדמית

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן