החזיק כקילו קנאביס ונדון לעבודות שירות

0
92
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

בחודש יוני שנה שעברה נעצר הצעיר כאשר נסע ברכבו, על ידי שוטרים שעקבו אחריו. השוטרים קפצו על הצעיר ובמהלך חיפוש שערכו ברכבו מצאו 900 גרם סם מסוג קנאביס. החיפוש המשיך בביתו של הצעיר, שם מצאו השוטרין סמים שונים במשקל מצטבר של כ-130 גרם.

נגד הצעיר הוגש כתב אישום בגין החזקת סם, שלא לצריכה עצמית. פרקליטו של הצעיר, עו"ד גל שרטוב, הצליח כבר בשלב המעצר הראשוני להוביל לשחרורו למעצר בית. בהמשך אף הצליח עו"ד שרטוב לשנות את מעצר הבית המלא למעצר בית לילי בלבד וכן אפשרות יציאתו לעבודה.

בעת בחינת הראיות וניתוח פעולות השוטרים נוכח עו"ד שרטוב לגלות ליקויים בחומר הראיות הקשור לסם שנמצא ברכב. לאחר דין ודברים עם התביעה, אודות הליקויים בראיות, קיבלה התביעה את טענותיו של עו"ד שרטוב וסעיף הסם (900 גרם) שנמצא ברכב נמחק מכתב האישום, מחמת הספק. כתב האישום המתוקן ייחס לנאשם החזקה של 130 גרם בלבד של סם.

עו"ד שרטוב אף הגיע לעסקת טיעון עם התביעה, על פיה ירצה הצעיר עונש חודש מאסר בעבודות שירות, קנס ומאסר על תנאי. הנאשם, ללא עבר פלילי, טען בבית המשפט, כי הוא עובר תהליך וכי הוא נקי מסמים ומבין את חומרת העבירה שביצע.

בית המשפט קיבל את עסקת הטיעון בין הצדדים ודן את הנאשם לחודש עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 2000 שקל.

עו"ד שרטוב מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "לאחר שהתקבלו בעניינו כל חווה"ד הרלוונטיות ונמצא כי הינו כשיר לביצוע עבודות שרות, הוסכם כי עונשו יסתכם בביצוע של חודש אחד של עבודות שרות, מאסר על תנאי וקנס. אין לי ספק שהמדובר במעידה חד פעמית של בחור צעיר ומוכשר שכל עתידו לפניו. ההליך המשפטי היווה עבורו אקט מרתיע והטיפול שעבר יסייע לו להתרחק מעולם הסמים שכן כיום יש לו את הכלים לבחון את התנהלותו, להתמודד עם קשיי החיים בצורה פרודוקטיבית וחיובית ואני סמוך ובטוח שהוא אכן יעשה כן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן