החשד: הלבנת הון במיליונים

0
126
שטרות כסף. (mourgfile)

תושב השרון (44) נעצר בשבוע שעבר בחשד, כי  במשך שש שנים קשר קשר יחד עם אחרים והיה בעל שליטה בחברות שהקימו אתרי אינטרנט שונים, למכירת כרטיסים למשחקי ספורט ומופעים שונים בעולם. על-פי החשד, הכרטיסים שנמכרו באתרים לא סופקו בשיטתיות לאלפי רוכשים והרוכשים לא קיבלו, לכאורה, החזרים כספיים מאותן חברות. עוד על-פי החשד את הכספים שנתקבלו, לכאורה במרמה, הלבין החשוד יחד עם אחרים בישראל. במשטרה מעריכים, כי מדובר בסכומים המגיעים למיליוני יורו.

יחד עם החשוד נעצרו שלושה תושבי נתניה וכן חשוד נוסף תושב אחד מיישובי השרון, שנעצר בחשד שקשר קשר יחד עם אחרים וקיבלו בין השנים 2009 ו-2013 מילוני שקלים לחשבונו וכן נרשמו על שמו נכסי נדל"ן באופן פיקטיבי עבור אחרים. לחשודים הנוספים מייחסת המשטרה חשד, לכאורה, למעורבות בהקמת אתרי האינטרנט וכן הלבנת מיליוני היורו יחד עם האחרים.

נציג המשטרה טען בדיון על הארכת מעצר של אחד החשודים, כי מדובר בחקירה בהיקף בינלאומי ששותפות לה מספר מדינות. לדבריו בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה, בה נאספו ראיות כנגד החשודים וכן עלו ראיות שמספקות חשד סביר. עם הפיכת החקירה לגלויה בוצעו חיפושים בבתי החשודים ובבתי העסק בנתניה. נתפסו חומרים רבים, חומרי מחשב ולדברי נציג המשטרה מדובר בעבירות שבוצעו תוך קשירת קשר בתחכום רב, תוך שימוש בשיטות הסתרה שונות וחשבונות בנק בארץ ובעולם. כל החשודים הכחישו את העבירות המיוחסות להם. בית המשפט שחרר שלושה חשודים למעצר בית. מעצרם של החשודים האחרים הוארך בשבוע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן