הכי קצוצה שיש

0
420
בר קצוצה - נתניה און ליין, נתניה
סלט כדרך חיים. ריחניאן ויעקובוב

 

כבר בימי תיכון ריגלר – נתניה חלמו החברים הכי טובים, בן ריחניאן ונתנאל יעקובוב, לפתוח עסק משגשג יחד. אל חלומם המשותף הם חזרו קצת אחרי צבא. עברו עוד שנתיים – שלוש ורגע לפני שהחליטו לוותר על הרעיון, הם עשו ניסיון אחרון ומצאו לגמרי במקרה את המקום שלהם, בר קצוצה, שעתיד להתרחב אל ערים נוספות. על מהפכה בריאותית ותרבות אוכל ישראלית בריאיון המתקיים סביב צלחת עם המון ירקות

ספרו לי קצת על החיבור ביניכם?
בן: "אני ונתנאל חברים טובים מהתיכון, יותר נכון מחטיבת הביניים. תמיד היינו באותו ראש. עוד לפני הצבא דיברנו על לפתוח משהו יחד אחרי השחרור. לא היינו ממוקדים על מה, אבל המחשבה הייתה שלא מתאים לנו להיות שכירים ולהיבלע בשוק העבודה. אחרי הצבא התעניינו על כמה מקומות שבדיעבד לא באמת היינו שלמים איתם, אז ויתרנו. אני כבר נרשמתי ללימודי משפטים ותכננתי להתחיל כמה חודשים אחר כך. אז קיבלתי טלפון מנתנאל שביקש ממני שאתלווה אליו למקום אחרון".
נתנאל: "שמעתי על בר סלטים באזור התעשיה בפולג ואין לי מושג למה הרגשתי שאנחנו חייבים לבחון את המקום הזה. לא היה לי פשוט לשכנע את בן שכבר נרשם ללימודים, אבל בסוף הלכנו ומהר מאוד הבנו שזה המקום שחיפשנו: מקום קטן במיקום אסטרטגי, שמציע את מה שהפך לחלק מתרבות האוכל של ישראל: סלט. כמובן שהמקום עבר שינויים מהותיים, השקענו בו ימים כלילות, ידענו איך אנחנו רוצים שיראה ולשם שאפנו להגיע".

האם הסלט, לטעמכם, תמיד היווה חלק מתרבות האוכל בישראל ואיך אתם התחברתם אליו?
"כמעט בכל העדות מוגשים סלטים בארוחות. בשנים האחרונות, כתוצאה של הבנה ומודעות לכל הנזק שנגרם לגוף מהג'אנק שיש בחוץ, זוכה הסלט למקום של כבוד. לאט לאט, כך נדמה לי, בעלי מסעדות רבות התחילו להבין, שהסלט הפך לשחקן מרכזי. אנחנו לקחנו את זה צעד נוסף, והפכנו את הסלט לשחקן הראשי".
בן: "שיחקתי כדורגל עד שנפצעתי ונאלצתי לפרוש. בעקבות התסכול מהפרישה עליתי במשקל. בשיאי שקלתי 100 קילוגרמים. לקחתי את עצמי בידיים, התחלתי לשמור על עצמי והתוודעתי לחשיבות המזון הבריא. את העקרונות האלה אנו מתרגמים בסלטים שלנו, לדוגמא, שימוש בפסטה מלאה, באורז מלא ובטחינה משומשום מלא".

מה הסוד של קצוצה?
"השימוש במרכיבים האיכותיים והטריים ביותר, הידע המקצועי שלנו והשירות האישי, האפשרות העומדת בפני הלקוח להרכיב לעצמו את מה שהוא הכי אוהב והכי טעים ונכון לו והמבחר העצום".

כתבות נוספות העשויות לעניין אתכם:

אדון התבלינים

11 הפאבים והברים שכל נתנייתי צריך להכיר

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן