הנעדר מחוף סירונית נמצא ישן בביתו

0
168
יחידת הצוללים של זק"א בחיפושים אחר הנעדר שנמצא בביתו. צילום דוברות זק"א

במשך שש שעות חיפשו כוחות משטרה, מד"א, יחידת הצוללים של זק"א, המצילים עודד אחרק ושחר מוסקוביץ, שהוזעקו מבתיהם, ומסוק משטרתי אחר צעיר שעל פי הדיווחים נכנס לים בחוף סירונית ולא יצא. המקרה אירע בלילה שבין שני לשלישי לאחר חצות, בעת שהתקבל דיווח על טביעה בחוף סירונית. אזרחים שהיו על החוף משו צעיר כבן 30 במצב בינוני ודיווחו כי למים נכנס צעיר נוסף.

לאחר שש שעות חיפושים ולאחר שהמחפשים שללו הימצאות גופה באזור בו נראה הצעיר לאחרונה, הוחלט לבדוק בדירה בה הוא מתגורר. כוחות כיבוי אש פרצו לדירה, לאחר שלא היה מענה ומצאו את הצעיר, תייר מאוקראינה ישן בשלווה במיטתו.

על פי ההערכות הצעיר אכן נכנס לים לשחות ובשלב מסוים יצא מהים בחוף אחר והלך לישון. חיים אוטמזגין, מפקד יחידות המיוחדות של זק"א מסר, כי "קיבלו דיווח על שני אנשים שטבעו בחוף סירונית בנתניה. אחד אותר ופונה במצב בינוני לבית חולים. השני לא אותר והיה חשש לחייו. הקפצנו את יחידות הצוללים ויח"מ של זק"א לחיפושים. לאחר כשש שעות ולאחר שלילת הימצאות גופה בשטח הרלוונטי הוחלט לבצע בדיקה בביתו של הנעדר.כוחות כיבוי פרצו את הבית והנעדר אותר כשהוא ישן בביתו והוא בריא ושלם".

יעקב שאטן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי לצעיר במצב בינוני שנמשה מהמים על ידי אזרחים. כמו כן נשארנו במקום שעות ארוכות עקב דיווח על צעיר נוסף שלא יצא מהמים, אך לבסוף התקבלה הבשורה שהוא יצא מהמים בכוחות עצמו, טרם הגעת כוחות ההצלה, ושב לביתו בריא ושלם".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן