הפיגוע בנתניה: נעצר חשוד שהסיע את המחבל

0
384
פיגוע שוק נתניה
פיגוע בשוק נתניה. צילומים אסף ברזינגר ואופירה חסיד - נתניה און ליין

בית משפט השלום בתל אביב – יפו, האריך את מעצרו של מוחמד כהה, בן 30, תושב יפו, בחשד שהסיע את המחבל מאזור המשולש והוריד אותו בנתניה.

עוד מייחסים לכבהה השמדת ראיות ושיבוש מהלכי משפט. במהלך הדיון על הארכת מעצרו מסר נציג המשטרה, כי כשהחשוד הבין שהוא הסיע את המחבל, הוא מחק את כל ההודעות של המחבל מהטלפון הסלולרי שלו.

בחקירתו הודה החשוד בהסעת המחבל לנתניה, אולם טען, כי לא ידע על כוונותיו לבצע פיגוע.

פרקליטו של החשוד, עו"ד דן שטרלפלד, טען בבית המשפט, כי "אין מחלוקת כי החשוד לא ידע מה מתכנן המפגע". עוד הוסיף, כי "אני בטוח שבאולם זה אין אחד שלא מצר על התופעה יותר מהחשוד".

שופט בית משפט השלום בתל אביב, אבי שליו, נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. השופט שליו קבע, כי "בנסיבות העניין, נוכח מסוכנות החשוד, החשש לשיבוש הליכי חקירה ובהתחשב בכך שלחשוד הרשעות קודמות בתחום, לא ניתן להורות, בשלב זה על חלופת מעצר".

בתוך כך נמסר מבית חולים לניאדו, כי פצועת הפיגוע, תושבת נתניה בת 62 הועברה לבית חולים בילינסון עקב דימום פנימי, אולם מצבה מצבה קל.  הפצועה לא תוכל להשתתף בחתונת בתה, שמתקיימת היום (שישי). הפצוע, תושב נתניה בן 30, מאושפז, בבית חולים לניאדו, בטיפול נמרץ כללי ומצבו בינוני ויציב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן