הרוצח אבי אנוכי?

0
107
תמונת אילוסטרציה של סכין מגואלת בדם
תמונת אילוסטרציה. פוטוליה

 

כתב אישום  ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש ביום חמישי האחרון נגד תושב נתניה (27) בגין רצח אביב. מכתב האישום עולה, כי הנאשם התנפל לפני כחודש על אביו בן ה-78, הכה אותו ודקר אותו עשרות פעמים.

עוד על-פי האישום הנאשם נטל סכין, ניגש לאביו שהתעורר משינה ומבלי לומר לו מילה תקף אותו ודקר אותו עשרות דקירות בכל חלקי גופו.

הנאשם נעצר לפני כחודש ומאז הוא מאושפז עקב מצבו הנפשי בבית חולים  לחולי נפש. אמו של החשוד סיפרה בחקירתה, כי האב צעק לעברה "הוא הורג אותי. תברחי, תצילי את עצמך". לצוותי מד"א שהוזעקו למקום, לא נותר לו אלא לקבוע את מותו. לנאשם עבר פלילי בתחום עבירות הרכוש.

כאמור עקב מצבו הנפשי אושפז הנאשם בתנאי מעצר בבית חולים פסיכיאטרי. במהלך מעצרו התקבלה חווה דעת פסיכיאטרית על פיה לא מסוגל הנאשם לעמוד לדין ולא היה אחראי למעשה בזמן ביצועו.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט לא לסיים את הדיון בעניינו של הנאשם, שכן ברצונם לשלוח שאלות הבהרה לפסיכיאטר שהגיש את החוות הדעת, זאת בצירוף מסמכים נוספים מתיק החקירה.

לנתניה און ליין – ksn נמסר, כי בית המשפט דחה את הדיון ואפשר לפרקליטות לשלוח שאלות הבהרה לפסיכיאטר. הנאשם יישאר בבית החולים הפסיכיאטרי בתנאי מעצר עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן