חגיגה צהובה: מכבי נתניה בליגת העל

0
406
מכבי נתניה - משחק העלייה 2017
כוכבי משחק העלייה: דיא סבע ושון וייסמן. צילום ניר אנשר

מעל 10,000 אוהדי מכבי נתניה התייצבו בצהרי יום שישי באצטדיון הביתי כדי לעודד ולחזות במשחק, בו אם ינצחו חניכיו של סלובו דראפיץ, תובטח עליית הקבוצה לליגת העל. עם הצבע הצהוב ששלט ביציעי נתניה, עלו השחקנים לדשא כשקהל אדיר מלווה אותם בשירה שהרעידה את האזור כולו במשך כל המשחק.

מכבי נתניה, שהחלה את העונה בליגה הלאומית עם מינוס תשע נקודות ועשתה את הבלתי ייאמן, הגיעה למשחק כשבאמתחתה ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בחמשת המשחקים האחרונים. בית"ר תל אביב רמלה התייצבה באצטדיון נתניה עם הפסד אחד בארבעת המשחקים האחרונים.

נתניה פתחה בבליץ, שהעלה אותה ליתרון 1:0 כבר בדקה ה-12. דיא סבע העביר כדור רוחב אשר מצא את שון וייסמן מוכן. האחרון דחק מקרוב והכניע את שוער בית"ר, סהר חסון, בקלות יחסית.

יתרונה של נתניה נמשך 26 דקות בלבד. בדקה 38 היה זה דור ג'אן, שדחק מקרוב לרשת נתניה והשווה את התוצאה 1:1.

מכבי נתניה לא הפסיקה ללחוץ, ובדקה 75 – עמוק במחצית השנייה – זה השתלם. ממש כמו במשחק מול עכו בו הבקיע צמד, היה זה החלוץ שון וייסמן שעשה זאת שוב, גם הפעם בסיועו של דיא סבע. מתקפה מתפרצת מהירה אותה הוביל דיא סבא, הסתיימה במסירת רוחב לחלוץ הצעיר שהרעיד את רשת בית"ר בכדור מדויק לפינה השמאלית.

עם שריקת השופט לסיום המשחק קשה היה לעצור את פרץ השמחה האדיר של אוהדי מכבי נתניה ושל שחקני הקבוצה. במשך דקות ארוכות התחבקו השחקנים והודו לאוהדים על הליווי והדרך. מאמן הקבוצה, סלובודן דראפיץ, בעברו שחקן הקבוצה וכיום מי שרשום יחד עם הבעלים אייל סגל, על המהפך שעברה נתניה במהלך השנה, לבש שוב את החולצה הצהובה.

למרות שנתניה הבטיחה סופית את עלייתה לליגת העל, נותרו לקבוצה עוד מספר משחקים לפרוטוקול לסיום הליגה. עם תום חגיגות העלייה, צפוי צוות המאמנים ובעלי הקבוצה, אייל סגל, להתחיל בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה – הפעם כקבוצה שחזרה למקומה הטבעי – ליגת העל.

כתבות נוספות העשויות לעניין את אוהדי מכבי נתניה: 

שון וייסמן: מכבי נתניה המקום שנכון לי

ערן לוי: רוצה לסיים הקריירה בנתניה

דיא סבא: אופטימי מתמיד

אהבתם את הכתבה, מוזמנים לפרגן באמצעות שיתוף בפייס…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן