חג פסח: ילדים לובשים גדולים

1
336
אושקוש, קרטרס ילדים והוניגמן קידס - בנות (צילום שי קדם)
בצילומים: אושקוש, קרטרס והוניגמן קידס - בנות (צילום שי קדם)

 

פסח ממש מעבר לפינה וזה אומר שהגיע הזמן להתחדש בבגדים אביביים במיוחד. כמו כל אמא טיפוסית גם אני חושבת, בראש ובראשונה, על הילדה הפרטית שלי ומה היא תלבש בערב החג. באופן כמעט אוטומטי אני מוצאת את עצמי פותחת את המחשב ומתחילה לרחרח ברשת על הטרנדים והפריטים הכי חמים לילדים באביב הקרוב.

הילדים כבר מזמן הפכו להיות מובילי אופנה ומכתיבי טרנדים אופנתיים – אם זה בהשראת האימהות שדוחפות או בשל ילד פאשניסטי במיוחד. כבר מגיל צעיר, הילדים עצמאים בדעותיהם ויודעים טוב מאוד מה הם רוצים. בעיקר, הם רוצים להיראות כמו הגדולים…

נאוטיקה ילדים - חג פסח
נאוטיקה לילדים

מותג האופנה הבינלאומי נאוטיקה הבין, שהדרך לליבם של הקטנים עוברת דרך הגדולים. על כן, המותג משיק בימים אלה בחנויות הרשת קולקציות לילדים תואמות למבוגרים.

קולקציית אביב 2017 של נאוטיקה לילדים, שואבת את השראתה מעולם השייט והספורט ומורכבת מחולצות מכופתרות, חולצות פולו, ג'ינסים במגוון שטיפות, שמלות מידי, שמלות מחויטות ומבחר חולצות אלגנטיות המתאימות גם ליום-יום וגם לשעות הערב. הקולקציה משלבת את הטרנדים הכי עכשוויים בעולם האופנה אל מול נוחות המתאימה לילדנו בהעתק מושלם מקולקציות המבוגרים עם דגש על איכות ללא פשרות.

הקו של סולוג ילדים.
הקו של סולוג. צילום הילה שיר

גם ברשת סולוג יצרו קולקציה לוהטת לילדים, ששואבת את השראתה מעולם אופנת המבוגרים. בולטת במיוחד קולקציית הדנים (ג'ינס) עם כל סממני אופנת ג'ינס בוגרת. הקולקציה מתאפיינת במראה יום יומי, אורבני וטרנדי. דפוסים עם כתובים ואמירות אופנתיות, דפוסי "פוטו", בדי ג'ינס סרוגים ובדי ג'ינס עם תכונות משופרות כמו גמישות ואלסטיות רבה כביסות חדשות לג'ינסים, קרעים ופאצ'ים. הקולקציה מציעה גזרות ג'ינס מגוונות לבנים ולבנות כאחד כמו: סקיני, סלים, ג'וגר, רגולר פיט וכו' ומשלבת בין תחכום אלגנטי למתיקות אין סופית. הפריטים הינם שימושיים, איכותיים, נעימים ולא פחות חשוב- במחירים אטרקטיביים במיוחד.

ברשת הוניגמן הלכו צעד נוסף קדימה ויצרו קולקציית ילדים רומנטית במיוחד. בנות הוניגמן קידס ילבשו בעונה הקרובה צבעי פסטל, שילובים של ורוד ותכלת על שלל גווניהם. לצד פריטים אלה יוכלו למצוא פרינטים ייחודיים של הדפסים טרופיים בהירים או כהים ורקמות פרחים. לצד המראה הפרוע המשלב בגדים מלאי פאצ'ים, תוכלו למצוא פריטי ג'ינס וחולצות מכופתרות בפסים קלאסיים.

בקולקציית הבנים של הוניגמן ניתן למצוא פריטים בטקסטורות ובדים שונים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר – החל מצבאי אורבני, צהוב על כל גווניו, עידן החלל (מראה עתידני ותעשייתי בגווני אפור וכחול), דיגיטלי עם צבעי אפור ושחור, טרופי (השראה מהים ומהג'ונגל), רוק אנד רול ודמוי ג'ינס.

בגזרת הקטנטנים, המותגים האמריקאים הנחשקים, אושקוש וכמובן קרטרס, מציעים לקראת חג הפסח קולקציה ססגונית, חגיגית ומהודרת לבנים ולבנות, המאופיינת בצבעוניות משמחת, גזרות אופנתיות וחדשות, תוספות אופנתיות, שנותנות את הטוויסט ואיכות בדים בלתי מתפשרת – החל מתחתיות טול ליצירת מראה מנופח ומתוק, הדפסים צבעוניים של פסים, נקודות, משבצות ושמלות ג'ינס מעוטרות בדפוס לבבות בארון הבנות. כמו כן, חולצות ומכנסי אריג חגיגיים, חולצות פולו בצבע אבן, פריטים מבד השמברה (ג'ינס דק), עניבות קטנות ושלייקס למראה "בייבי היפסטר" בארון הבנים.

כתבות אופנה נוספות העשויות לעניין אתכם:

חמישה פריטי אופנה חובה בכל ארון בגדים

חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

אהבתם את הכתבה? מוזמנים לשתף בפייס או בוואטס…

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן