חוזרים ללימודים: 41,922 תלמידים בנתניה

0
339
המנהלות והמנהלים החדשים בנתניה. צילום דוברות העירייה

41,922 תלמידים ב- 428 מוסדות חינוך צפויים להתחיל את שנת הלימודים תשע"ה במערכת החינוך בנתניה. על-פי החלוקה: 10,133 תלמידים בגני הילדים, 18,657 בבתי הספר היסודיים וכן 13,132 בבתי הספר העל יסודיים. ממינהל החינוך העירוני נמסר לנתניה און ליין-ksn, כי בעקבות גל עלייה נוסף ולא צפוי המתוכנן מצרפת, צפויים להצטרף במהלך הלימודים לבתי הספר בעיר בין עשרות למאות ילדים ובני נוער. בתוך כך צפויה שביתה חלקית ביום פתיחת הלימודים בבית הספר בגין בשכונת רמת פולג – זאת לאחר שלטענת ועד הפעולה, צפויות להיפתח רק שתי כיתות בחטיבה הצעירה (גן + כיתה א') וזאת בניגוד גמור להסכמים שהגיעו מול עיריית נתניה.

 סך תקציב החינוך עומד השנה על סכום שיא של כ- 470 מיליון שקל, המהווה למעלה משליש מתקציבה הכולל של עיריית נתניה. תקציב זה כולל בתוכו למעלה מ- 100 מיליון שקל, שהופנו השנה לבינוי מוסדות חינוך חדשים ולשדרוג מוסדות חינוך. לדברי ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "החינוך הוא מעל לכל".

 בתוך כך קיים מינהל החינוך העירוני בראשותה של טובה דולב, את כנס מובילי החינוך המסורתי, בו הוצגו, בין השאר, המנהלים החדשים. בכנס, בו השתתפה גם סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ד"ר אביטל לאופר, נמסר כי במסגרת שיפור התנאים הפיזיים יעברו 300 תלמידי בר-אילן בנים למבנה ביה"ס "סיני" בדורה שסגר את שעריו, 440 תלמידי ביה"ס "שובו" ילמדו במבנה ביה"ס שח"ל שנסגר. כמו כן, כ-300 תלמידי ביה"ס התורני נועם יעברו באופן זמני למתחם ביה"ס אוסישקין שנסגר – עד שיסתיימו השיפוצים במבנה "נועם" הצפויים להימשך יותר משנה.

.