חם אש בביצה הנתנייתית – 100% של רכילות

3
912
ג'ם סשן באיניגו. אמיר דדון וזיו רבינוביץ

לאיפה קפץ הנדל"ניסט יוסף סחלי, מה מכרה ירדן ג'רבי, איזו חגיגה כפולה רשמו קטי ואלעד בוסקילה ומה פתחה באביחיל שירלי בוגנים. כל הרכילות של נתניה בדקה אחת

הפשרנו לכם את האייטם מחמם הלב הבא: סגנית אלופת העולם בג'ודו, ירדן ג'רבי, מכרה ב-15 אלף ש"ח את תגית השם שלה מאליפות העולם. למה זה מעניין אותנו? מכיוון שג'רבי, צדקת נתנייתית אמיתית, החליטה לתרום את הכסף למען ילדים חולי סרטן. בצהוב של נתניה און ליין – ksn ממש אוהבים.

חופשה באילת. בעלי קבוצת REG יוסף סחלי ורעייתו
חופשה באילת. בעלי קבוצת REG יוסף סחלי ורעייתו

 בסימן כיף. בעלי קבוצת REG, יועץ הנדל"ן הבכיר, יוסף סחלי, ארז את רעייתו, ליז, לטובת חופשה איכותית ועתירה בשמש קיצית בדרומית אילת. ואילו יועץ הנדל"ן מאותה הקבוצה, אייל גילאם, חגג בחמישי האחרון בשפע של אירועים וחגיגות את יום הולדתו ה-32 במספר.

 ככה לידיעתכם, שדר רדיו 90, יורם יצחק ואזנה, פתח השבוע תכנית רדיו ייחודית במהלכה יארח בכל מוצ"ש זמר אורח… לסיפתח קבלו את הזמר יניב בן-משיח.

 הלוקיישן: רחוב שטמפפר, הזמן: צהרי חמישי. בשקט בשקט תפסנו בעדשת מצלמת הפפראצי שלנו את הזמר האגדי ויוצא האח הגדול, מיקי יאגי, שהפך לאחרונה את שהותו בנתניה לנוף טבעי עבורנו. יאגי נצפה כשהוא מסתובב במדרחוב קראוזה, מתרשם מיריד העתיקות ומפשפש בין המציאות.

 לכבוד האייטם הבא, רבותיי, הישארו דיסקרטיים: נטלי שטיין, אחראית שיווק ופרסום ב"הגג" נצפתה מבלה עם המגה סטייליסטית ליאת אשורי. לנו נמסר שהן מתכננות אירוע אופנה יוקרתי עם דוגמניות בינלאומיות,. פרטים בקרוב ואל תשכחו היכן קראתם זאת לראשונה!

 אחלו מברוכ ובשעה טובה לארז דבש, מני ונטורה ומשה אדרי שחנכו לאחרונה את החנות החדשה "מרכולית האופים", הממוקמת בצמוד ללחם האופים שבקריית השרון.

 מברוכ גדול מגיע גם למאמן הכושר האישי והקבוצתי, אדם כהן, שפתח את הסטודיו החדש שלו בא.ת הישן העונה לשם Adam's Place.

 בפאב הלגנסקי לא מפסיקים לחייך. לאחר שאירחו בשבוע שעבר את בני ברוכים לסטנדאפ איכותי, ברביעי האחרון נרשמה הופעת רגאי משגעת של איקי לוי והראסטה היברו מאן. אם זה לא מספיק מרטיט אתכם, אז כדאי שתדעו שבמהלך הערב, איקי כרע ברך והציע לבת זוגתו נישואין. מרגש.

ארתור שרמן חוגג
ארתור שרמן חוגג

 מזל-טוב ענקי נשלח ליקירנו, ארתור שרמן, בעלי "שרמן פרוט-פירות בטעם גלידה" שחגג 24 שנות קיום בבר הדולי פרטון ההרצלייני. בין הבסט פרנדס שהגיעו לפרגן לחתן השמחה: בת הזוג מעיין עפרוני שהפציצה בעוגה מושקעת בטירוף, סער רום, רם חליווה, חזי גזאלה, שרון סולימני, שלומי סגל, אלמוג להב, אופיר צמח, יניב אלישע, ישראל ביטמן, חי חלפון, רון נועם, סיגל תמם, חן ברוך ובן זוגה שניר צמח, אדם בראון ובת זוגתו יאנה, נופר אפרים ובח"ל לוטן, דניאל כמיסה והצמודה אופליה, נתנאל עוזרי וארוסתו אירנה. בהמשך נרשמה גם ארוחה מפנקת במסעדת אנאמרו.

 בשבוע שעבר דיווחנו לכם על הפתיחה המכובדת של ה"סטייג' בר קריוקי"- מתחם בילוי חדשני עם חדרי קריוקי פרטיים, בר משקאות עשיר ותפריט כשר. הפעם נספר לכם שצוות תחנת הדלק "מנטה-גל" התכנס במקום לטובת ערב גיבוש והווי. וברשימת המזייפים החלקית קבלו את: מנהלת התחנה אדווה טוויל, שני שער, רן בן-שושן, כוכב מכלוף, חן מלכה, ספיר גיל, מיגל ראובן, ניב פדלון, ספיר תעשה, גל מועלם ונטע שושני.

 ערב במה פתוחה מטורף התרחש באיניגו מונטויה, שפצח במסורת הג'ם סשן. זיו רביבנוביץ, מבעלי הבר, שמח לארח השבוע את השחקן צחי הלוי ("דה וייס", "מתים לרגע") והזמר אמיר דדון ההורסים, שקפצו לבלות בספונטאניות ולא החמיצו הזדמנות לתת בראש בשיר או שניים.

 מזל-טוב מיוחד באמת מגיע ליועץ השיווקי והמאמן האישי-קבוצתי, גיא נמרוד, שהחליף קידומת וסגר 50 שנים לחייו בארוחת ערב עם החברים מחברת ג'נס שהגיעו מחו"ל – במיוחד לרגל המאורע. שלל איחולים לבבים נשלחים גם אל בני הזוג שמואל ולאה חמד, אשר חוגגים השבוע 43 שנות נישואין ואהבה.

 רישמו לעצמכם: אתם פשוט חייבים לקפוץ למסעדה האיטלקית "Pastilia" שנפתחה לאחרונה במושב אביחיל. תוכלו ליהנות מתפריט טעים ביותר ואווירה טובה, בלי שופוני.  וודאי תשמחו לשמוע שעל כל הטוב הזה מנצחת לא אחרת מאשר הדוגמנית וכעת גם הבעלים, שירלי בוגנים, לצד שותפיה דני ואילון.

 שיער מסולסל? הזמר עומר אדם כבר הכריז בלא מעט ראיונות, כי המקצוע הוא לזמן מוגבל וכי פרישה עבורו היא לא מילה גסה. בימים אלה החליטו אדם ואסף אטדגי להיכנס לעולם העסקים, והקימו את חברת "גרין" לעיצוב וטיפול השיער.

 הנתנייתי, מאיר זגורי, מבעלי "נס הפקות" חגג בעוד אירוע מוצלח: השקה נוצצת במיוחד של הקולקציה החדשה של H.stern שהתקיימה השבוע במסעדת "מסה" בתל-אביב. שופופו על בר רפאלי מתפנקת על שולחן הקזינו…

קטי ואלעד בוסקילה בחגיגה כפולה. צילום שמחת חיים
קטי ואלעד בוסקילה בחגיגה כפולה. צילום שמחת חיים

 ברכות לקטי ואלעד בוסקילה, מבעלי שאפו אירועים, על חגיגה כפולה: גם אירוע משפחתי וגם מבחני ההסמכה של עורכי דין שעברו בהצלחה. מזל-טוב לשולי ומשה אברהם שחגגו לבתם שקד בת מצווה ולאושרת לבית אהרון ופרדי לבית בראנץ, שנישאו בחתונה יפה ומושקעת.

 לאוהבי הגאדג'טים: בשבוע שעבר התכנסו מעל ל- 500 אורחים של איש העסקים רון צוקרמן ואשתו הדוגמנית מיכאלה ברקו, להשקת שעון ה"פולס" של הזמר והיוצר, כוכב  הבלאק איי פיז וויל איי אם שהגיע לישראל לטובת ביקור עסקי והציג את הפיתוח שלו:  שעון יד אופנתי המכיל טכנולוגיה תומכת אייפון.

 ונקנח עם קצת חתיכים. צוות חמישי של מועדון ה"גגוס" ("רוף שמוף") שברעננה השכנה נפגש ביום ד' האחרון להשלמת סרטון המסיים את עונת קיץ 2014 ועל הדרך התחדש בתמונת פרופיל חדשה לחורף הקרוב. ליאל כהן המעלף ביקש למסור שתהיה הנחה משמעותית בכניסה לקוראי המדור. זוכרים לך מילה!

 ממש לפני סיום קבלו את איחוד צוות "קצוצה בר סלטים" הטעים לאללה, שכולל את הבעלים בן ריחניאן פלוס נתנאל יעקובוב והעובדים שהתאחדו להם במיוחד על מנת לאחל לכם סופ"ש שמח.

 עד כאן יקירים, שולחים לכם נשיקות במצח!  ואל תשכחו, כשאתם בפייס, תקפצו לומר לנו שלום ועל הדרך לעשות לנו לייק לעמוד החדש שלנו בפייסבוק: נתניה און ליין – ksn, אחרת איך תדעו מה חדש?!

3 תגובות

  1. אני אוהבת מאוד. תודה לנתניה און ליין שבוע טוב ובשורות טובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן