חשד: התחזה לבנה של ראש העירייה וגייס כספים

1
122
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך, ביום שני השבוע, בשבעה ימים נוספים את מעצרו של חיים מהרבנד, בן 41, תושב אשדוד, כיום אסיר בכלא השרון, החשוד כי התחזה טלפונית לבנה של ראש העיר נתניה, עו"ד צפריר פיירברג, ואסף כספים ממכרי משפחתה כתרומה לאחר שטען כי "אמו" במצב כלכלי קשה.

מהרבנד נעצר בשבוע שעבר לחקירה, לאחר שבחודש נובמבר האחרון התלוננה ראש העירייה, פיירברג-איכר, כי אלמוני פנה למכריה, התחזה כבנה וביקש שיתרמו עבורה כספים, זאת כאשר היתה במעצר. החשוד נעצר על ידי חוקרי מחלק ההונאה של משטרת ישראל.

על פי החשד צלצל מהרבנד מכלאו למכרי ראש העירייה, הציג עצמו כבנה, עו"ד צפריר פיירברג, ואמר להם, כי יגיע נהג מונית שיאסוף את כספי התרומה, שכן הוא אינו יכול להגיע בעצמו לאסוף את הכסף. כאמור בשיחות סיפר החשוד למכרים, כי הוא ואמו נמצאים במצוקה כלכלית, כך על פי החשד הצליח לגבות עשרות אלפי שקלים כ"תרומה".

המשטרה מייחסת למהרבנד חשד בעבירות התחזות כאדם אחר במטרה להונות, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לביצוע פשע. החקירה נמשכת.

זו אינה הפעם הראשונה שמהרבנד נחשד בהתחזות. לחובתו של מהרבנד הרשעות בגין הונאות והוא מרצה חמש וחצי שנות מאסר בגין הונאה בכרטיסי אשראי שביצע. לפני כשלוש שנים הורשע בעוקץ של עשרות בתי עסק בכמיליון שקלים, זאת באמצעות עסקאות שבוצעו טלפונית בכרטיסי אשראי, אשר התבררו מאוחר יותר כגנובים. באחד המקרים התחזה מהרבנד לריקו שירזי, התקשר לבעל עסק ודרש פגישה עמו. במהלך השיחה אף איים עליו.

כתבות נוספות העשויות לעניין אתכם: 

הסרטון המפליל: הפורץ תועד במצלמת האבטחה, זוהה ונלכד

דירות בהיריון: עיריית נתניה מדדה – הדירות התנפחו והארנונה קפצה

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן