חשד: עקץ בתי עסק בכמיליון שקל

0
114
הג'קוזי שנמצא. צילום דוברות המשטרה

חקירה של יחידת הונאה במשטרת ישראל חשפה חשוד, תושב נתניה בן 26, שהתחזה לסמנכ"ל כספים בחברת תקשורת וביצע במרמה עסקאות בשווי של כמיליון שקלים.

מהחקירה עלה חשד לפיו, התקשר החשוד לעסקים וחברות שונות, הציג עצמו כסמנכ"ל כספים בחברת תקשורת והזמין סחורות בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים.

עוד על פי החשד הזמין החשוד את הסחורות, תוך מצג שווא, שמדובר בהזמנה המיועדת לחברת התקשורת בה הוא עובד, וזאת באמצעות מסמכים וטפסים מזויפים הנושאים את לוגו החברה.

בנוסף, נהג החשוד להשתמש ביישומון המשנה את מספר הטלפון, אותו רואה מקבל השיחה, על מנת ליצור רושם כי מדובר במספר של חברת התקשורת שלכאורה בה הוא עובד, כמו כן נהג החשוד להתכתב ביישומון מסרים ולהשתמש בתמונתו האמיתית של סמנכ"ל הכספים בחברה.

במקרה אחד יצר החשוד קשר עם בית עסק לממכר מוצרי חשמל במרכז הארץ וביצע הזמנה של מוצרי חשמל בשווי של כ- 470 אלף שקל. במקרה אחר רכש החשוד עשרות מכשירי ג'קוזי ומוצרים נלווים בשווי של כ- 270 אלף שקל.

במקרה נוסף, רכש החשוד מוצרי אלקטרוניקה בשווי של כ- 250 אלף שקל. מהמשטרה נמסר, כי משלוח אשר סוכל על ידי בלשי משטרת ישראל בעת שהיה בדרכו. במקרה אחר אשר סוכל בחלקו על ידי המשטרה , רכש החשוד רחפנים בשווי של כ- 380 אלף שקל.

החשוד נעצר ויובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפ"ת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן