טורניר ITF נתניה: הטניסאית דינה פפיזנמאייר מגרמניה זכתה בגמר היחידות

0
112

 

 

סיקור תקשורתי נרחב לתחרות ה-ITF נתניה, על-שם מרג'ורי שרמן ולזכרו של פרדי קריבין – תחרות בינלאומית על ניקוד ודירוג עולמי לנשים, המתקיימת זו הפעם הראשונה במרכז הטניס העירוני המופעל על-ידי מועדון הטניס של מכבי נתניה. בתחרות הגמר, שהתקיימה בבוקר יום שבת, הפתיעה דינה פפיזנמאייר (מקום 375 בעולם) מגרמניה, כשגברה על קגלה ביוקאקיי (מקום 208 בעולם) מטורקיה.

במהלך שלושת ימי התחרות התארחו בנתניה למעלה ממאה טניסאיות ישראליות ובינלאומיות, המדורגות במקומות המאה ומעלה, כחלק מסבב התחרויות הבינלאומי – בו הפרס המרכזי הועמד על סכום של 25 אלף דולרים.

 פפינזמאייר הדהימה את חובבי הטניס, כאשר ביום שישי, במסגרת משחקי חצי הגמר, הדיחה את שחקנית נבחרת הפדרציה, הישראלית יוליה גלושקו הממוקמת במקום 162 בעולם. גלושקו הפסידה לגרמניה בשתי מערכות צמודות שהסתיימו בתוצאה 7:6 כפול. במערכה הראשונה השיגה פפיזנמאייר שבירה ראשונה, אך גלושקו בעידוד מאות אוהדים ישראלים הצליחה להשוות. למרות זאת, בסופה של המערכה הראשונה ניצחה פפיזנמאייר. כך גם במערכה השנייה.

 מרכז הטניס העירוני נחנך בסוף שנת 2009 והוא ממוקם בעיר ימים. את המרכז מפעיל מועדון הטניס מכבי נתניה, ובראשו עומד ליאור בובר. במתחם 12 מגרשים, כאשר המגרש המרכזי מיועד לקיום משחקי טניס בינלאומיים ובו מאות מקומות ישיבה. על-פי תוכנית עתידית יתווספו עוד כארבעה מגרשים למתחם, שכבר כעת נחשב לעמוס יחסית.

 בשנה הראשונה לפתיחת המתחם וניהולו על-ידי מועדון טניס מכבי נתניה, נרשם גידול של 200% במספר הילדים והילדות המשחקים טניס במסגרת המועדון: בעוד שבשנת 2009 במתחם הטניס הישן שיחקו 250 ילדים וילדות, עם המעבר למתחם החדש שיחקו בסוף שנת 2010 כ-500 ילדים וילדות. על-פי הערכות שונות, למרות ששנת 2011 עדיין לא הסתיימה, המספרים צפויים לעלות. כמו כן, מאז נפתח המתחם חל גידול של מאות אחוזים במספר המנויים המזמינים מגרשים למשחק, כמו גם גידול משמעותי בהישגים התחרותיים של שחקני נתניה בגילאים השונים ובליגות השונות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן