טרנד חם לחורף קר – בד הקטיפה מתקמבק

1
213
נאוטיקה קטיפה נתניה
בתמונה הראשית: עושים כבוד לקטיפה. בצילומים הקטנים: נאוטיקה מציגה. צילום אמיר יהל

בד הקטיפה חזר ובגדול

על פי ההגדרה אני שייכת לדור ה Y , אבל בעיניי אני בכלל שייכת לשנות ה-90… אולי כי אלה שנות התיכון שלי או אולי כי אני ממש אוהבת את המוזיקה של השנים הללו (High & Dry/ Radiohead) אבל מה שבטוח, התקופה הזו מעלה בי חיוך ואני מקבלת את הטרנדים שלה באהבה.
טרנד הקטיפה עשה קאמבק היסטרי מהניינטיז כבר בעונה שעברה, אבל הוא מעלה הילוך, ונראה כי בחורף הקרוב אנחנו חייבות לפחות פריט לבוש אחד בארון אשר עשוי מאותו בד הקטיפה העשיר, המיוחד, היוקרתי והאצילי הזה.

ככל הנראה, כך אני מאמינה, מדובר באחד הטרנדים החזקים ביותר העונה וניתן לראותו בשלל צבעי החורף. בין השאר בצבעים בורדו, ירוק בקבוק, שחור קלאסי, כחול וחרדל אשר מככב בעונה הנוכחית ומופיע, כמעט, בכל קולקציה חדשה לסתיו – חורף 2016 – 2017. אם את רוצה לנצל את הטרנד, אבל מרגישה שזה כבד לך מדי? אני מציעה לעשות זאת בעדינות. באמצעות נגיעות של בד הקטיפה, למשל, בסיכת ראש, בתכשיט המשלב בד קטיפה או – אפילו – תיק העשוי או מכיל בד קטיפה. כל האביזרים הנלווים, מלבד תרומתם לאאוטפיט הכולל, בהחלט יעשו את העבודה!

נאוטיקה – קולקציה מעניינת

הזדמנות טובה לשלב את טרנד הקטיפה, באמצעות אותן נגיעות קטיפה אותן הזכרתי באייטם מעל, כדוגמת שימוש בסיכת ראש, תכשיט או תיק בו משולב בד קטיפתי, ניתן בהחלט בכל מצב. רשת האופנה הבינלאומית נאוטיקה הציגה את קולקציית סתיו – חורף שלה. משב הרוח המרענן, הוא בעיצוב הקולקציה בהשראת החיים בעיר שעל גדות הים וסטייל אורבני המתחזק מעונה לעונה.

הפריטים האייקונים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, ברוכסנים ובגימורים – מסייעים מאוד ללוק הכולל, שכאמור ההשראה ביצירתו משלבת בין הסטייל האורבני ופריטי לבוש שאפיינו סוורים בנמל ומלחים על ספינות. מגוון הצבעים, הנע בין סתווי לחורפי, כולל אפור לצד שחור לבן קלאסיים, סוודרים עם פסי מלחים וטכניקות סריגה מעניינות – לצד הדפסים גיאומטריים עם שילובי צבעים קלאסיים לצד צבעים נועזים יחסית לאווירה חורפית.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן