כפר יונה: החשוד במעורבות ברצח הסגיר את עצמו

0
144
זירת האירוע. צילום תיעוד מבצעי מד"א

ביום שלישי השבוע, שבוע לאחר שאפי וקנין בן 27 נרצח בכפר יונה בדקירות בפלג גופו העליון, נעצר נער בן 17 בחשד למעורבות ברצח.

וקנין נמצא, ביום שני לפני שבוע, כשהוא דקור ברחוב אח"י אילת בכפר יונה. ההערכה היתה, שוקנין נדקר במהלך קטטה שפרצה במקום.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, הבחינו בפצוע, שנדקר בפלג גופו העליון. הצעיר פונה לבית חולים לניאדו, כאשר תוך כדי נסיעה בוצעו בו פעולות החייאה. נמסר, כי מצבו של הפצוע אנוש, אולם למרות פעולות ההחייאה, לא הצליחו הרופאים להצילו והוא נפטר בבית החולים.

חובשת רפואת חירום במד"א, זואי ורדן, שהגיעה למקום סיפרה: "על המדרכה שכב צעיר כבן 27 כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת ומדממת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל הנשמה ועצירת דימומים וכעבור מספר דקות הוא פונה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

במשך תשעה ימים חיפשה המשטרה אחר החשוד במעורבות ברצח וקנין. זהותו היתה ידועה להם, אולם הוא, ככל הנראה, הצליח להתחמק מהשוטרים. במהלך החקירה, בה נגבו עדויות ונאספו צילומים ממצלמות האבטחה באזור. במהלך ימים אלה עצרה המשטרה את אחיו (23) בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, אולם בית המשפט שחרר אותו למעצר בית.

כאמור בשעות הצהריים של יום שלישי הסגיר החשוד את עצמו באמצעות עורך דינו. נודע, כי החשוד מכחיש את המיוחס לו. החקירה נמשכת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן