כתב אישום יוגש נגד אליהו ארז

0
101
"הרוכש אליהו". צילום וידאו: טוהר חלפון - נתניה און ליין

בימים הקרובים יוגש נגד אליהו ארז, תושב רמלה בן 70, כתב אישום. ביום חמישי השבוע הובא ארז להארכת מעצר שלישית. במהלך הדיון הגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית משפט השלום בפתח תקווה, הצהרת תובע, נגד ארז. נודע, כי בכתב האישום יהיו מספר סעיפי אישום הנוגעים בין השאר לקבלת דבר במרמה. אחד מסעיפי האישום יתייחס לניסיונו של ארז לרכוש את מכבי נתניה.

ארז נעצר לפני כשבועיים בחשד כי בשנים 2002-2007 רכש את אמונם של אנשי עסקים שונים, הציע להם להיכנס איתו לשותפות בעסקים בארץ ובחו"ל. לאחר שהשקיעו את חלקם גנב את הכסף, זייף צ'קים של ה"שותפים העסקיים" בעסקים בארץ ובחו"ל.

בנוסף על פי החשד, נהג ארז למשוך צ'קים שלו וצ'קים שהשיג במרמה, זייף אותם והשתמש בהם בידיעה מראש, כי לצ'קים האלה אין ולא יהיה כיסוי.
בשנת 2007 עזב ארז את הארץ והצליח להיכנס חזרה לא באמצעות דרכונו. מהמשטרה נטען, כי עד עתה מופיע שארז טרם חזר לישראל. במהלך שהותו במעצר החלו להגיע למשטרה תלונות נוספות בחשד לגניבה, זיוף צ'קים, שימוש בהם וקבלת דבר במרמה. עבירות אלה על פי החשד בוצעו בחודשים האחרונים טרם מעצרו.

בדיון על הארכת מעצרו הסכים פרקליטו של ארז, להאריך את מעצרו פעם נוספת וביקש מבית המשפט לשחרר את ארז, אם לא יוגש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, כרמית בן אליעזר, האריכה את מעצרו של ארז עד ליום שני הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן