ליל הסדר סטייל – הטרנדים הכי חמים

0
411
ליל הסדר אופנה - נתניה מתלבשת
בצילומים: Twentyfourseven, סיליז ובלוברי.

 

 

אצלנו בבית נהוג להתחדש בפריטים חדשים לחג. אם כבר יוצאים מעבדות לחירות, אז בחירות כמו שצריכה להיות חירות, מתגנדרים ומתפנקים עם פריטים חדשים. אני ממליצה לכולן לנכס את המנהג שלנו ולהתחדש דווקא בתקופה הזו של השנה – כי אין כיף גדול יותר מלהגיע לחג לבושים במלבושים חדשים ורעננים.

אאוטפיט לבן מבית סיליז נתניה מתלבשת
אם כבר לבן, אז כמו שצריך. סיליז

בבתים רבים נהוג ללבוש לבן במהלך החג. הלבן מסמל את השמחה והטוהר ומשתלב יפה עם כל הצבעוניות שמסביב. נשים רבות מוצאות עצמן עסוקות בניקיונות הבית סביב החג כך שסוף סוף, בערב החג מגיעה גם תורן להתפנק ולהתלבש יפה ואיך נרגיש יותר ככלות לערב אחד אם לא בשמלה לבנה יפה ואוורירית? אם אתן שואלות אותי, דווקא בערב חג הפסח ההמלצה שלי היא לא ללבוש לבן ולו רק למקרה ותישפך עליכן כוס יין אדום בזמן שאתם מסבים עצמכן לצד שמאל. מניסיון עבר זה לא נעים לשבת במהלך כל הארוחה עם כתם יין גדול על השמלה… אם אתן בכל זאת מתעקשות ללכת על לבן, קחו אתכן בגדי החלפה…

אופציה חלופית וטובה לא פחות לצבע הלבן היא לבוש פרחוני מלא. אחד הטרנדים הכי חזקים בעונה הזו הוא הבד הפרחוני. דווקא בגלל שמדובר בחג האביב, אני ממליצה לנצל את הטרנד ולרכוש פרטי לבוש פרחוניים. גם תהיו אופנתיות וגם תגנבו את ההצגה ותהפכו למסמר הערב עם פריט לבוש בולט וצבעוני.

נעל ניין וסט - נתניה מתלבשת
לשבור את הלבן עם נעל בצבע אחר… ניין וסט

לאלה המרגישות, שהופעה פרחונית היא מוגזמת בשבילן, אבל מסכימות איתי על הבעייתיות בצבע הלבן, אני ממליצה ללבוש פריט לבוש צבעוני מסקלת הצבעים הפרחונית. בין אם מדובר בתכלת, אדום, כתום, או ורוד (כן, ורוד השנה ישלוט בקיץ ובאביב), סגול או ירוק. העיקר שתשתמשו בזריקה של צבע. אתן יכולות לשלב את זה עם ג'ינס, עם נעל סניקרס פשוטה או סנדל שטוח. לחילופין, עם נעל ערב בומבסטית וחצאית אלגנטית ואתן את שלכם עשיתן: יצרתן מראה אביבי, מתוחכם ונוח שלא סוחף יותר מדי תשומת לב.

לגברים, אני ממליצה ללבוש ג'ינס עם חולצה מכופתרת בכל אחד מגווני האביב. לבוש נוח כיפי ומלא בסטייל.

כתבות אופנה העשויות לעניין אתכם: 

חג פסח: ילדים לובשים גדולים

עידן הברבי סטייל? ורוד זה השחור החדש

עולם האופנה השתגע – בין הסגול לפרחוני

אהבתן את טור האופנה? מוזמנות לפרגן בשיתוף לפייס ולואטס…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן