לניאדו: מכון הריאות משתדרג ומתרחב

0
1377
ד"ר טטיאנה בוייקנר. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

מכון הריאות בלניאדו משתדרג ומתרחב. ד"ר טטיאנה בוייקנר, רופאה מומחית בתחום הריאות מונתה לאחרונה לעמוד בראש המכון. ד"ר בוייקנר הינה רופאה בכירה בעלת נסיון רב כרופאת ריאות, בוגרת התמחות ברפואה פנימית והתמחות על בתחום הריאות. ד"ר בוייקנר מפרסמת מאמרים במגזינים מדעיים בינלאומיים ועוסקת במחקר בתחום.

עם כניסת ד"ר בוייקנר לתפקיד, החליטה הנהלת לניאדו להרחיב את השירותים הרפואיים המוצעים במכון על מנת לעמוד בצרכי המטופלים באזור השרון.

מבית חולים לניאדו נמסר, כי המכון יבצע בדיקות שגרתיות ומעקב לחולי אסטמה, COPD ,מחלות ברונכיאקטטיות ועוד מגוון רחב של מחלות ריאה. כמו כן יבצע המכון בדיקות פולשניות כדוגמת ברונכוסקופיות עם ביופסית מסוגים שונים, ביופסיה תחת שיקוף, אולטראסאונד ו- CT, ניקורים וביופסיות מעטפת ריאה תחת אולטראסאונד , כלל בדיקת תפקודי הריאות האפשריות (כולל בדיקות שנכנסו לאחרונה לפרוטוקולים הטיפוליים) , בדיקות להוכחת נוכחות של אסטמה וכן הליך של שיקום ריאות.

עוד נמסר, כי באזור השרון מדובר בבדיקות שחלקם מבוצע בבלעדיות בלניאדו ובכך נחסכת למטופלים נסיעה ארוכה והמתנה ממושכת. כמו כן יבוצעו ישיבות צוות רב תחומיות עבור מטופלים – ישיבות ראומטולוגיות/כירורגית חזה/רנטגנולוגיות ואונקולוגיות.

ד"ר בוייקנר מסרה, כי "השירותים אותם אנו מציעים למטופלים באזור השרון הינם בשורה אמיתית היות ועד כה נאלצו המטופלים לנסוע למקומות מרוחקים. השירות יינתן ע"י טובי המומחים ובהמתנה קצרה. אנו נעניק טיפול רב מקצועי לזקוקים לכך, אני אישית נמצאת לצורך כך במשרה מלאה בלניאדו ומעורבת בכל הטיפולים. בעתיד הקרוב נרכוש מכשור רפואי נוסף שיאפשר לנו ביצוע פעולות פולשניות נוספות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן