מגן דוד אדום – סיוע רפואי בלחיצת כפתור

0
225
יישומון מד"א שלי. באדיבות דוברות מד"א

השבוע הושק באופן רשמי היישומון החדש "מד"א שלי" של מגן דוד אדום שצפוי להביא בשורה גדולה בתחום הצלת החיים בישראל. בלחיצת כפתור פשוטה ביישומון 'מד"א שלי', ניתן ליצור קשר ישיר עם החובשים והפאראמדיקים במוקד החירום 101 של מד"א. תורן המוקד יזהה באופן אוטומטי את מיקומו של המתקשר.

הזקוקים לשירותי מד"א יוכלו להזין ליישומון מבעוד מועד מידע רפואי חיוני כמו מחלות כרוניות, אלרגיות, רגישות לתרופות, תרשים אק"ג, סיכום מחלה אחרון ועוד. המידע שהוזן ליישומון יופיע בקבלת הקריאה באופן מיידי.

ממד"א נמסר, כי המידע מאובטח במערכת השליטה והבקרה במוקד מד"א ויסייע משמעותית בקיצור הליך התשאול של המוקדן והרקע הרפואי יועבר לצוות האמבולנס שבדרכו לחולה, כתוצאה מכך הסיוע הרפואי יוצא לדרך מהר יותר ועם כל המידע הדורש לטיפול רפואי מהיר ומקצועי.

בנוסף מאפשר היישומון לאוכלוסיית כבדי שמיעה וכבדי דיבור לציין זאת כחלק מהמידע הרפואי, מידע חשוב זה יופיע מידיית לתורן המוקד במערכת השליטה והבקרה של מד"א ויאפשר לכבד שמיעה להזעיק את צוותי מד"א במקרה חירום באמצעות שיחת צ'ט עם החובשים והפאראמדיקים שבמוקד.

היישומון מאפשר שליחת תמונה או שיחת וידאו עם המוקד, שיוכל לראות את השטח ותמונת מצב, במקרה של תאונה קשה או במצב חירום רפואי אחר – קבלת תמונה עדכנית תאפשר לקבל החלטות מצילות חיים על מנת להזניק לאירוע את הכוחות הנדרשים ולתדרך אתכם כיצד לפעול עד להגעת צוותי מד"א למקום כאילו הוא נוכח בזירה יחד אתכם.

כמו כן ניתן להטמיע את כתובות ומידע רפואי של הקרובים לכם – הורים, סבים וסבתות, דודים או חברים ובעת הצורך להזעיק בלחיצת כפתור אמבולנס למקום.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר, כי "מד"א נמצא בחזית הטכנולוגיה של רפואת החירום הטרום אישפוזית ונחשב בין המובילים בעולם בתחום זה. השקעה בהון אנושי, בהדרכות ובהשתלמויות, בד-בבד לצד השקעה ופיתוח טכנולוגיה מתקדמת, הם אלו אשר בכוחם לשמור על מד"א כסמל ומופת שמציב רף גבוה בתחום הטכנולוגי בקנה מידה עולמי ופועל ביתר שאת על מנת למקסם פעילות מצילת חיים. אני קורא לציבור הרחב להוריד את יישומון 'מד"א שלי' למכשירים הניידים ולהצטרף אלינו למשימת הצלת החיים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן