מגני יוקרה: מכבי נתניה ניצחה 2:0 את בני לוד

0
125
סלובודן דראפיץ - מכבי נתניה
סלובודן דראפיץ. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

המסע של מכבי נתניה אל עבר ליגת העל נמצא בישורת האחרונה, במסגרת שלב הפלייאוף בליגה הלאומית הפגיש בין חניכיו של דראפיץ לבני לוד שלמעשה סיימה את העונה. היהלומים הצהובים מוכיחים כי יש להם אופי חזק ונחישות שמעוררת הערצה, אחרי שאלה הצליחו להתגבר על מינוס 9 נקודות הם ממשיכים לספק משחקים דרמטיים ולא פשוטים שבשורה התחתונה הם נמצאים בראש הטבלה עם 57 נקודות בראש הטבלה, מרחק 4 נקודות מהפועל רמת גן הממוקמת במקום השלישי.
מכבי נתניה פתחה טוב את המשחק והציגה יכולת טובה,אך השער הראשון הגיע מהמגן ויקי כחלון בדקה 40 שהורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה שניסה להתחזות ברחבה וזכה לכרטיס צהוב שני.
חניכיו של דראפיץ' לא נתנו להרחקתו של בדש להשפיע על מהלך המשחק ולא רק שאלה הצליחו להתגבר על החיסרון של כחלון ולשמור על התוצאה, הם גם הגדילו את התוצאה עמוק בתוספת הזמן משער יפה של קובי מור.
מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' התייחס ליכולת של קבוצתו בתום המשחק: " שיחקנו טוב לאורך כל המשחק, אחרי הרחקתו של כחלון שינינו כמה דברים טקטיים שעזרנו לנו לשמור את התוצאה, להגיע לכמה מצבים ואף להגדיל את התוצאה" עוד הוסיף דראפיץ' "בפלייאוף כרגע ישנן קבוצות צמרת מולן אנחנו צריכים להתמודד, למשחקים עכשיו מגיעים במחשבה שהליגה נפתחה מחדש ואנחנו צריכים להרוויח נקודות מחדש כדי לכבוש את מטרת העל."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן