מהפכת המחזור כבר כאן

0
138
פח מיחזור כתום. צילום באדיבות תאגיד תמיר

עיריית נתניה, הרואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה, מקיימת השקעה יומיומית בתחום הפרדת פסולת האריזות – בהצבת פחים למחזור, בעבודה מול קבלנים, במענה לתושבי העיר במוקד העירוני, בשירותים הדיגיטליים ובאמצעים השונים וזאת על מנת להסביר לתושבי נתניה כיצד מצטרפים למהפכת המחזור באופן הנכון ביותר.

עם פתיחת שנת 2019 תקיים העירייה מהלך הסברה בכ-6,000 משקי בית ברחבי העיר. במהלך זה יקבלו המשפחות הסבר קצר ובסיום יוענק להם תיק רב פעמי ועלון הסברה.

המאמץ והשקעת המשאבים של עיריית נתניה ושל תמיר מבוצעת לאור הפוטנציאל הרב להפרדת אריזות מזרם הפסולת הרגיל המצוי בביתנו. מעל ל-60% מנפח הפסולת הביתית היא אריזות וניתן להעבירה למחזור ולהפוך אותה למוצרים חדשים. כאשר אנו מזהים את המשאב הגלום בפסולת אנו חוסכים באנרגיה רבה בייצור משאבי טבע חדשים ומונעים הטמנה וזיהום של הקרקע.

בתאגיד תמיר עולה קמפיין ארצי שלוש פעמים בשנה במספר מדיות (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתונות) קמפיין שבו הדמות המככבת בו היא "דדי החתול', דמות אנימטיבית שתפקידה להסביר לנו באופן ייחודי על חשיבות המחזור ולגייסנו למאמץ. "דדי החתול' משתתף בלא מעט פעילויות הסברה בנושא זה שמועברות לכל קהלי העיר במסגרות השונות, בבתי הספר, בגני הילדים, בתנועות הנוער ואל מול הגמלאים.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "נתניה הצטרפה למהפכת המחזור ורואה בכך חשיבות רבה בשמירה על הסביבה, אני קוראת לתושבי העיר להפריד את פסולת האריזות ולהשליכן לפח הייעודי. בואו נשמור על כדור הארץ ונדאג לעתיד בריא יותר עבור ילדינו".

ממנכ"ל תאגיד ,רני איידלר, נמסר: "אני מחזק את תושבי העיר נתניה על המאמץ לתרום למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן יצטרפו עוד ועוד תושבים בעיר למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן